15
3856
0
1 سال پیش
پوستر جدید فصل چهار سریال You منتشر شد: زمان زیادی تا انتشار فصل چهارم سریال محبوب تو (You) باقی...

پوستر جدید فصل چهار سریال You منتشر شد: زمان زیادی تا انتشار فصل چهارم سریال محبوب تو (You) باقی نمانده است و هرچه که به تاریخ انتشار این سریال نزدیکتر می شویم نتفلیکس بیشتر تلاش می کند که ما را مشتاق دیدن این فصل کند؛ اخیراً این پلتفرم پوستر جدیدی را برای این فصل منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این تصویر قاتل محبوب را در دل لندن می بینیم؛ در یکی از کیوسک های تلفن لندن که یکی از نماد های اصلی این شهر می باشند. بر روی این پوستر نوشته شده است “اون همیشه بازتاب کننده است”. پیش از این نیز پوستری از این فصل منتشر شده بود که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

در این فصل با قاتلی مواجه خواهیم شد که سبک زندگی اش به کلی تغییر کرده است و حالا تبدیل به یک معلم در انگلستان شده است. تیم بازیگری جدیدی نیز به این سریال اضافه شده اند که می توانید تیزر معرفی شان را از اینجا مشاهده کنید.

 

«تاتی گابریل» در این فصل به سریال بازخواهد گشت و «شارلوت ریچی»، «لوکاس گیج»، «تیلی کیپر»، «امی لی هیکمن» و «اد اسپیلرز» به عنوان بازیگران ثابت به تیم بازیگری اضافه می شوند. «تیکی لین»، «آیدان چنگ»، «استفن هاگان»، «بن ویگینز»، «آیو آستین»، «اوزیوما وقتیو»، «داریو کوتس»، «شان پرتوی»، «برد الکساندر» «آلیسون پارگتر» و «آدام جیمز» همگی نقش های پیشین خود را بازی خواهند کرد.

 

این فصل از سریال در دو بخش پخش خواهد شد، بخش اول در تاریخ ۹ فوریه سال ۲۰۲۳ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار خواهد گرفت و بخش دوم در تاریخ ۹ مارس منتشر خواهد شد.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید