6
3705
0
1 سال پیش
پوستر فصل چهار سریال You منتشر شد: کم کم درحال نزدیک شدن به زمان انتشار چهارمین فصل سریال محبوب...

پوستر فصل چهار سریال You منتشر شد: کم کم درحال نزدیک شدن به زمان انتشار چهارمین فصل سریال محبوب تو (You) هستیم؛ نتفلیکس در طول این مدت تمام تلاشش را کرده است تا مخاطبین این سریال را مشتاق و مشتاق تر کند و به نظر می رسد که موفق نیز بوده است. اخیراً پوستر فصل چهارم این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این فصل از سریال زندگی قاتل محبوب به کلی تغییر کرده است، حالا او در انگستان تبدیل به یک معلم شده است و تلاش می کند که زندگی خود را تغییر دهد. اما آیا او موفق به این کار می شود؟ متنی در این پوستر وجود دارد که ما را به شک می اندازد؛ روی این پوستر جدید نوشته شده است «هیچ گاه نمی توان از گذشته پیشی گرفت».

 

گروه بازیگری جدیدی در این فصل از سریال ایفای نقش کرده اند که مدتی پیش تمامی آن ها در طی تیزری که برای این فصل منتشر شد معرفی شدند، می توانید این تیزر را از اینجا مشاهده کنید. همچنین چندی پیش موشن پوستر فصل چهار نیز منتشر شد که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

همانطور که احتمالاً می دانید این فصل قرار است دو بخش منتشر شود، بخش اول فصل چهارم در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۱ منتشر می شود و بخش دوم یک ماه بعدش در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱٫

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید