37
12160
0
1 سال پیش
تیزر جدید سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد: این روز ها طرفداران جهان مردگان متحرک (The Walking...

تیزر جدید سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد: این روز ها طرفداران جهان مردگان متحرک (The Walking Dead) به شدت منتظر شنیدن اخبار جدیدی از این سریال و اسپین آف هایش می باشد، یکی از این اسپین آف ها مردگان متحرک: شهر مرده (The Walking Dead: Dead City) نام دارد که قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند و اخیراً تیزر کوتاهی از این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

تمرکز سریال شهر مرده بر روی شخصیت «نیگان» با بازی «جفری دین مورگان» و «مگی گرین» با بازی «لورن کوهن» می باشد، دو شخصیتی که همیشه با هم در تضاد بودند. حتماً از اتفاق های که در سریال اصلی بین این دو افتاد با خبر هستید و می دانید منظور از تضاد بین این دو چه می باشد.

 

در این مدت شایعاتی پخش شده بودند که می گفتند در این سریال قرار است همکاری نیگان و مگی را برای پیدا کردن «هرشل» یعنی پسر مگی، که توسط شخصی دزدیده شده است را ببینیم که این تیزر این شایعات را تایید می کند.

 

اما با این وجود این تیزر سوالاتی زیادی را بی جواب می گذارد، برای مثال در صحنه ای می بینیم که تصویر نیگان بر روی یک بنر است و زیر آن نوشته شده است «تحت تعقیب» و همچنان دلیل تحت تعقیب بودن او را نمی دانیم.

 

تا این لحظه تاریخ دقیقی برای انتشار این سریال اعلام نشده است اما می دانیم که این سریال قرار است در ژوئن سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید