10
3365
0
1 سال پیش
کلی مارسل قسمت سوم Venom را کارگردانی خواهد کرد: «تام هاردی» برای ایفای نقش در «ونوم ۳» باز خواهد...

کلی مارسل قسمت سوم Venom را کارگردانی خواهد کرد: «تام هاردی» برای ایفای نقش در «ونوم ۳» باز خواهد گشت و همچنین «ددلاین» خبر داده است که نویسندۀ ونوم (Venom 2018) و ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage 2021) یعنی «کلی مارسل» قسمت سوم این مجموعه فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

 

کلی مارسل به علاوه نگارش دو قسمت قبلی تهیه کنندگی آن ها را هم نیز بر عهده داشته است؛ و غافل گیر نخواهید شد اگر بگوییم که او نگارش فیلمنامه و تهیه کنندگی این قسمت را هم بر عهده خواهد داشت.

 

طبق گزارش ددلاین همچنان داستان این قسمت مشخص نیست و فقط می دانیم که تام هاردی به نقش «ونوم، محافظ مرگبار» باز خواهد گشت. دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم در باکس آفیس فروشی ۱٫۳۶ میلیارد دلاری داشته اند. همچنان مشخص نیست که به علاوه تام هاردی چه کسانی قرار است از قسمت های قبل در این قسمت حضور داشته باشند و یا نمی دانیم که آیا هیچ کدام از شخصیت های «سونی پیکچرز یونیورس» و یا شخصیت های مارول قرار است به این فیلم اضافه بشوند یا خیر.

 

«روبن فلیشر» قسمت اول این مجموعه و «اندی سرکیس» قسمت دوم آن را کارگردانی کرده اند. در قسمت دوم این فیلم مشخص شد که داستان ونوم در دنیای سینمایی مارول اتفاق می افتند پس انتظار می رود در قسمت سوم شاهد ارتباطات بیشتری با دنیای مارول باشیم.

 

«آوی آراد»، «مت تولماک»، «امی پاسکال» و «هاچ پارکر» هم نیز جزو تهیه کنندگان قسمت سوم هستند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید