62
17299
28
11 ماه پیش
تریلر فیلم پر ستاره Killers of the Flower Moon منتشر شد: فیلم پر ستاره (Killers of the Flower Moon)...

تریلر فیلم پر ستاره Killers of the Flower Moon منتشر شد: فیلم پر ستاره (Killers of the Flower Moon) بالاخره بر روی پرده‌ سینماها ظاهر خواهد شد. می‌توانید تریلر این فیلم را در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

لئوناردو دی کاپریو که آثاری همچون بازگشته (The Revenant 2015) و تایتانیک (Titanic 1997) را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی و اولین اثر وسترن نویسنده‌های آن در Apple Original ایفای نقش می‌کند. در (Killers of the Flower Moon) دی کاپریو در نقش ارنست بورکهارت بازی می‌کند که با اتهام قتل اعضای خانواده اهل اوسیج همسرش مولی (لیلی گلادستون)، به منظور به ارث بردن ثروت نفت آن‌ها، روبرو می‌شود. جسی پلمونز نیز نقش یک مامور اف‌بی‌آی را در روزهای نخستین این سازمان مجری قانون، بازی می‌کند.

 

رابرت دنیرو، برندن فریزر، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جان کالینز، و جیلیان دیون نیز در این مجموعه که قرار است در جشنواره کن ۲۰۲۳ برای اولین بار به نمایش درآید، ایفای نقش کرده‌اند.

 

خلاصه رسمی داستان: در آغاز قرن بیستم، نفت ثروتی را برای مردمان اوسیج به ارمغان آورد که آن‌ها را یک شبه به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کرد. اما ثروت این بومیان آمریکا بلافاصله مداخله‌‌جویان سفیدپوست را جذب خود نمود، که قبل از متوسل شدن به قتل، تا آنجایی که می‌توانستند ثروت اوسیج را با فریب و اخاذی، به تاراج بردند. «قاتلان ماه گل» که بر اساس یک داستان واقعی و از منظر ارنست بورکهارت (دی کاپریو) و مولی کایل (گلادستون)، عشاق غیرمحتمل روایت می‌شود، یک حماسه جنایی وسترن است که در آن عشق واقعی با خیانتی غیرقابل توصیف، در تضاد قرار می‌گیرند.

 

این فیلم بر اساس کتابی از دیوید گران درباره مجموعه قتل‌هایی در شهر اوسیج، ایالت اوکلاهاما در دهه ۱۹۲۰ پس از کشف ذخایر نفتی در سرزمین سرخ پوستان بومی اوسیج، ساخته شده است. که اف‌بی‌آی تازه تأسیس در آن زمان به بررسی این پرونده‌ها می پردازد.

 

اریک راث و اسکورسیزی از این کتاب فیلمنامه‌ای را اقتباس کرد‌ه‌اند که در آن خود  اسکورسیزی علاوه‌بر نویسندگی و کارگردانی در کنار دن فریدکین، بردلی توماس و دانیل لوپی، دی کاپریو، ریک یورن، آدام سامر، ماریان باور، لیزا فریشت، جان اتوود، شی کامر و نیلز جول، تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارد. این فیلم که محصولی ازاستودیو اپل است، با همکاری Imperative Entertainment، Sikelia Productions و Appian Way تولید شده است.

 

(Killers of the Flower Moon) اولین فیلم بلند دی کاپریو و رابرت دنیرو با یک دیگر به همراهی همکار قدیمی‌شان اسکورسیزی است که به‌طور محدود در روز جمعه، ۶ اکتبر اکران شده و در روز جمعه، ۲۰ اکتبر از طریق پارامونت پیکچرز و قبل از آن توسط +Apple TV، به طور گسترده‌ای اکران خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

28
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mn6059l1
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    به به

  • Mersadmoamery
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    تو این فیلم اگه دی لوئیس هم بود خیلی خوب میشد

  • Mersadmoamery
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    فک کنم تا حدودی شبیه فیلم خون به پا خواهد شد باشه امیدوارم به خوبی اون شاهکار باشه

  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    هر از چند گاهی امثال آدمایی مثل اسکورسیزی، فینچر ، نولان و … میان و برای چند لحظه دنیای سینما رو زنده میکنن

  • nimma3
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    نفت هرجایی که کشف شد برای بومیان اون منطقه جز نکبت ارمغانی نداشت

    • amiralio
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      اره مثلا نکبت اش برای اماراتی ها لامبورگینی و برای قطری ها جام جهانی و عربستانی ها رونالدو بود

  • ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYzz
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    این فیلم و فیلم The killer دیوید فینچر. چه سالی بشه امسال.

    • shazoldman
      گزارش اسپویل
      (11 ماه پیش)

      و البته که اوپنهایمر نولان و dune 2 ویلنوو و استروید سیتی وس اندرسون امسال تکرار تاریخی سالهای ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ میشه که چندتا شاهکار اومد بیرون سینمای دنیارو لرزوند

  • Mkaprio
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    شاگرد و استاد تو یه فیلم !! چه شود 😍😍😍

  • mohammadsalarvand
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    علی بندری سال پیش یه پادکست چند قسمتی راجع به قتل عام اوسیج ها تو اون دهه بر اساس همین کتاب ساخته . یکی از پرونده های جنایی که زمینه ساز ایجاد نیروی پلیس فدرال تو امریکا شد بنظرم شنیدن اون هم جالبه. بهتره قبل از دیدن فیلم پادکست گوش داد. درسته ماجرای فیلم لو میده ولی بهرحال چون از یه فیلم سینمایی مستند تره بهتره قبل دیدن فیلم با روایت ماجرا و جزئیاتش اشنا شد. البته کتابش هم ترجمه و چاپ شده