23
11189
8
10 ماه پیش
تریلر و پوستر رسمی فیلم Poor Things منتشر شد: در پوستر و تریلر تازه‌ای که از جدیدترین پروژه سرچ...

تریلر و پوستر رسمی فیلم Poor Things منتشر شد: در پوستر و تریلر تازه‌ای که از جدیدترین پروژه سرچ لایت پیکچرز با فیلمساز یورگوس لانتیموس منتشر شده، اوضاع کمی عجیب و غریب می‌شود. در گذشته، این استودیو و کارگردان، درام موفق و مورد تحسین منتقدان، با عنوان سوگلی (The Favourite 2018) را برای مخاطبان خود به ارمغان آوردند، و آن‌ها قرار است بار دیگر با یک اثر کمدی تاریک با عنوان (Poor Things) به صحنه‌ها بازگردند. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به اما استون، ویلم دفو، رامی یوسف و مارک روفالو اشاره کرد. می‌توانید در انتهای این مطلب تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

ترکیبی از تکنیک فیلم‌برداری سیاه و سفید و رنگ‌های زنده، تریلر ما را با بلا باکستر (استون)، آخرین مورد آزمایشی دکتر گادوین باکستر (دافو) آشنا می‌کند. و شاهد این هستیم که بلا هر روز چیزهای جدیدی را یاد می‌گیرد و به بدن تازه شکل گرفته‌اش عادت می‌کند تا اینکه با دانکن ودربرن (رافالو)، وکیلی که می‌خواهد دنیا را به او نشان دهد، ملاقات می‌کند. همانطور که بلا عازم این سفر دیوانه‌وار و چشم نواز می‌شود، دکتر باکستر مغروری را می‌بینیم که شروع به گفتن داستان چگونگی خلقت او می‌کند. در حالی که ما حواسمان کاملاً به بلا است و داستان او را دنبال می‌کنیم.

 

این تریلر همچنین چشم اندازی از مکس مک‌کندلس (رامی یوسف) نیز به ما ارائه می‌دهد، مردی که برای ملاقات با بلا و درک بهتر داستان او و همچنین هری آستلی (جرود کارمایکل) سفر می‌کند. کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، مارگارت کوالی، وین برت و سوزی بمبا از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

مانند تریلر، تازه‌ترین پوستر «بیچاره‌ها» نیز تجربه‌ای متفاوت از دیدگاهی دیگر را برای ما به نمایش می‌گذارد و بلا را مانند یک نقاشی رنسانس پر زرق و برق نشان می‌دهد. که هرچه بیشتر به آن نگاه کنید، بیشتر گیج می‌شوید، زیرا چیزی که در ابتدا به نظر می‌رسد یک بلا نشسته است، اما در نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که به بخشی از بدن کامل او نگاه می‌کنید. با توجه به هر دوی این تریلر و پوستر، باید گفت انتظارات از فیلم بعدی لانتیموس بسیار بالاست.

 

پوستر رسمی فیلم Poor Things

پوستر رسمی فیلم Poor Things

 

فیلم «بیچاره‌ها» در ۸م سپتامبر در سینماها اکران خواهد شد. همچنین تیزر قبلی این فیلم را نیز می‌توانید از اینجا مشاهده فرمایید.

 

نظرات کاربـران

8
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • OA
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    چقد تم زیبایی داره… منتظریم!

  • azinsn
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    بی صبرانه منتظرم یورگوس لانتیموس عزیزم

  • Cinephile2023
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    یورگوووووسسس کارگردان به معنای واقعی

  • hannah13
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    از تیزرش خوشم اومد

  • Aboofazell
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    لانتیموس و اون دنیای پر از استعاره‌ و یونیکش با داستان ها و فرم های جديد ،جزو مورد انتظار ترين فیلم های ساله و دومین همکاریش با استون ! چه سالیه امسال‌ نولان و اسکورسیزی و وس اندرسون و لانتیموس و ویلنوو و کلی آثار مستقل مورد انتظار…

  • bluehosna
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خوشم اومد ای کاش زودتر بیاد

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    امیدوارم اینم بترکونه و عالی باشه

  • gerarde dpardieu
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    امیدوارم این هم مثل بقیه اثار lanthimos عالی باشه