38
13118
7
1 سال پیش
اولین تیزر اسپین آف سریال Money Heist با نام Berlin منتشر شد: پیش از آغاز پخش سرقت پول (Money...

اولین تیزر اسپین آف سریال Money Heist با نام Berlin منتشر شد: پیش از آغاز پخش سرقت پول (Money Heist) از نتفلیکس کمتر کسی می توانست پیش بینی کند که این سریال قرار است به چنین موفقیتی برسد اما این سریال در اولین هفته انتشارش ۱۹۰ میلیون ساعت توسط مخاطبین دیده شد و در نهایت در دسامبر سال ۲۰۲۱ به پایان رسید. این سریال توانست در طول تمام پنج فصلـش جذابیـت خودش را حفظ کند؛ حالا نتفلیکس اعلام کرده است که قرار است در اسپین آفی به نام برلین (Berlin) به دنیای سرقت پول باز گردیم. همچنین تیزری از این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاده کنید.

 

همانطور که از نام سریال مشخص است تمرکز این اسپین آف بر روی شخصیت «برلین» می باشد؛ در سریال اصلی بازیگر اسپانیایی یعنی «پدرو گونزالس آلنسو» نقش این شخصیت را بازی می کرد که خوشبختانه در این سریال به نقش خود باز خواهد گشت. پیش از این آلنسو اعلام کرده بود که این سریال دوران طلایی زندگی برلین را به تصویر خواهد کشید.

 

خبری که خوشحالی ما را بیشتر خواهد کرد این است که «آلکس پینا» سازنده سریال اصلی برای ساخت این سریال باز خواهد گشت.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۹ بهمن سال ۱۴۰۱ اطلاعات زیادی درمورد این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است و تنها می دانیم که این اسپین آف قرار است در دسامبر سال ۲۰۲۳ پخش شود.

 

نظرات کاربـران

7
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • چیپس سرکه ای
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یکی فوروارد کنه خبرو برای کره یوقت عقب نمونه

  • Ali___M
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    مطمعنم مطمعنممم بهترین سریال تو ۲۰۲۳ میشه! جوری که مانی هیست تونست این کارو با بیننده هاش بکنه و اونارو جذب خودش کنه این سریال هم همینطوی میشه

    • Dianasad
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      The last of us میشه بهترین سریال ۲۰۲۳ به نظرم

  • passenger0421
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    😍🤩😊💙بزن دست قشنگه رو 🌟🤞یه تیزر شاهکار پخش کردن که واقعا ادمو منتظر نگه میداره و مشتاق – صد درصد بازم تیزر پخش میکنن – برلین خودش یکی از قطب های اصلی این سریاله -به نظرم موفقیت این سریال بیشتر از خود Money Heist نباشه کمتر نیست پس چاره ای نیست جز انتظار 🥰❤️‍🔥

  • Zaahraaliyari
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    وایییی قراره چه شاهکاری بشه 🥲🔥🔥

  • AliB82
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امیدوارم متل money heist سریال خوبی باشه

  • Arsham.bathai
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به به چ شود برلین جزو کارکترهای خوب منه