28
17591
9
11 ماه پیش
اولین تیزر رسمی از فیلم Poor Things با بازی اما استون منتشر شد: اما استون ممکن است از دست...

اولین تیزر رسمی از فیلم Poor Things با بازی اما استون منتشر شد: اما استون ممکن است از دست زامبی‌های زیادی در زامبی‌لند (Zombieland: Double Tap 2019) جان سالم به در برده باشد، اما این اولین باری خواهد که او در (Poor Things 2023) دوباره به زندگی باز می‌گردد. سرچ لایت پیکچرز اولین تیزر فیلم (Poor Things) را منتشر کرده است، فیلم بعدی یورگوس لانتیموس درباره زن جوانی است که نمی‌داند چرا نمرده است، در حالی که باید تا الان پوسیده باشد، و شانس دوم او در زندگی حتی ممکن است برای تغییر دنیا هم کافی باشد. با توجه به اینکه هر دو در طول ساخت فیلم سوگلی (The Favourite)، یک کمدی تاریک دوره‌ای که در مورد یک ملکه است، با یکدیگر همکاری کرده‌اند؛ بنابراین حضور در این فیلم جدید یک تجدید دیدار برای این فیلمساز و بازیگر محسوب می‌شود. می‌توانید تیزر آن در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۹۲ نوشته آلاسدیر گری، «بیچاره‌ها» ماجراجویی بلا بکستر (اما استون) برای کشف چگونگی و چرایی زنده شدن خود را دنبال می‌کند، در حالی که او کاملاً مطمئن بود که مرده است. اما در هر صورت، او حاضر به پیروی از دستورات دانشمند عجیبی که او را به زندگی بازگردانده است (با بازی ویلم دافو)، نمی‌باشد، چرا که می‌خواهد تا آنجا که ممکن است تجربیات بیشتری در زندگی را به دور از آزمایش‌های آن مرد کسب کند. اما در این حین، او با دانکن ودربرن (مارک روفالو) آشنا می‌شود و این زوج تصمیم می‌گیرند با یک دیگر فرار کنند. که این اتفاق در نهایت بلا را به سوی مبارزه برای بدست آوردن حقوق برابر سوق می‌دهد و به او امکان تغییر چشم انداز حقوق زنان در دوران خود را می‌دهد.

 

این اولین فیلم لانتیموس پس از اکران (The Favourite) در سال ۲۰۱۸ است. در آن فیلم، ملکه آن (اولیویا کولمن) خود را در بستر بیماری پیدا می‌کند و مشاور و معشوقه او، لیدی سارا چرچیل (ریچل وایز) کشور را از طریق نفوذ خود بر پادشاه اداره می‌کند. با این حال، وقتی ابیگیل هیل (استون) جوان به عنوان خدمتکار در قصر استخدام می‌شود، همه چیز ناگهان تغییر می‌کند. هنگامی که ملکه جذب این دخترک می‌شوند، چرچیل و هیل بر سر عشق و محبت ملکه، و همچنین قدرت حکومت بر انگلستان با یک‌دیگر رقابت می‌کنند.

 

 

نظرات کاربـران

9
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • manisa63
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    واقعا فیلم فاتنزی باشه ولی جان دپ داخلش نباشه حیف میشه. واقعا جای جانی دپ توی اینجور فیلما خالیه

  • Aboofazell
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    بعضی از دوستان که اکثرا سن پایینی هم دارن نظر دادن وایب خوبی بهمون نداد فانتزیه مثل آثار برتون و یا با کروئلا مقایسش کردن، در همین حد ساده!(که این نظرات عجیب رو برای اولین بار میبینم اونم فقط اینجا! جالبه یکی گفته دلچسب به نظر نمیاد منتظر اکتشم آخه کی تو این دوره زمونه این کامنتا رو میزاره یا اینکه از اینا خوشم نمیاد! ) در باب فیلم همین که کارگران فیلم یورگوس لانتیموس که یه کارگردان مولفه کافیه تا این فیلم بشه جزو مهم ترین فیلم های سال با دومین همکاریش با اما استون که تو پروژه بعدیش هم حضور داره لانتیموس با قصه های نو و دنیای یونیک و پر از استعاره باز با یه فرم جدید برگشته و قراره سینما باز بره اوج خودش کم سالی پیش میاد وس اندرسون و نولان و اسکورسیزی و لانتیموس تو یه سال فیلم داشته باشن

  • bruhhmemes
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    به نظر دلچسب نمیاد چون چند تا فاکتور بد داره اما اگ داستان و اکتینگ خوبی داشته باشه شاید بتونه حال بده

  • Dianasad
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    مثل فیلمای وس اندرسون شده

  • Mr.j
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    به نظرم زیادی از حد دیگه فانتزیش کردن البته این تریلره من اون موقع که کروئلا اومد نگاه کردم خوشم اومد امیدوارم اینم قشنگ باشه

  • duchman
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    شبیه فیلم های تیم برتونه! از این مدل فیلم ها خوشم نمیاد!

  • LaEb
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    اصلا خوش نیومد اه

  • omid9z
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    یاد هتل بوداپست افتاد م

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    نمیدونم چرا خوشم نیومد