23
8733
1
1 سال پیش
فیلمبرداری سریال پیش درآمد Ted به پایان رسید: امروز به صورت رسمی اعلام شده است که فیلمبرداری سریال پیش...

فیلمبرداری سریال پیش درآمد Ted به پایان رسید: امروز به صورت رسمی اعلام شده است که فیلمبرداری سریال پیش درآمد فیلم تد که برای سرویس پخش آنلاین «پیکاک» درحال ساخت بود به پایان رسیده است.

 

«سث مک‌فارلن» امروز در صفحه اینستاگرام شخصی خودش تصویری از یکی از مانیتور های مخصوص فیلمبرداری منتشر کرد و در آن پست رسماً اعلام کرد که فیلمبرداری اصلی فصل اول این سریال به پایان رسیده است، می توانید این عکس را در پایان این پست مشاهده کنید.

 

جزیئاتی زیادی در مورد این سریال همچنان به بیرون درز پیدا نکرده است. تنها چیزی که در حال حاضر در مورد این سریال می دانیم این است که «مکس برکهولدر» نقش «جان بنت» جوان را در این سریال بازی می کند. در دو فیلم تد 1 (Ted 2012) و تد 2 (Ted 2 2015) «مارک والبرگ» این نقش را بازی کرده بود.

 

گفته می شود که این سریال دوران نوجوانی تد و جان را در حومۀ بوستون روایت می کند و لحنی همانند فیلم اصلی دارد. در این سریال هم همانند فیلم‌ها، خود سث‌ مک‌فارلن صداپیشگی شخصیت تد را انجام می دهد و از مابقی بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به: «آلانا اوباک»؛ «اسکات گریمز» و «جورجیا ویگهام».

 

«پل کوریگان» و «برد والش» تهیه کنندگان اصلی این سریال ده قسمتی هستند؛ تا زمان انتشار این خبر در 5 آذر سال 1401 هیچ اطلاعاتی درمورد زمان پخش این سریال منتشر نشده است.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    پشمام خیلی هم عالی ،من یکی که عاشق شخصیت تد هستم و اصلا نمیدونستم که قراره از تد سریال بسازن من یکی که منتظر این سریال هستم ولی کاش نقش جان بنت رو مارک والبرگ بازی می‌کرد