6
4781
0
1 سال پیش
آیا «هری استایلز» در جشنواره ونیز روی «کریس پاین» تف انداخته است؟ یکی از نمایندگان پاین به این حاشیه...

آیا «هری استایلز» در جشنواره ونیز روی «کریس پاین» تف انداخته است؟ یکی از نمایندگان پاین به این حاشیه ها واکنش نشان داد و وقوع این اتفاق را رد کرد و چنین ادعا هایی را “داستانی مضحک» نامید. پس از اولین نمایش جهانی فیلم نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling 2022) به کارگردانی «اولیویا وایلد» بحث به شدت شدیدی در شبکه های اجتماعی شکل گرفت و فیلمی پخش شد که در آن به نظر می رسید هری استایلز روی کریس پاین تف می اندازد. می توانید این فیلم را از اینجا ببینید. این فیلم بیش از ۱٫۴ میلیون بار دیده شده است.

 

نماینده کریس پاین در بیانیه ای گفت: “این یه داستان مضحکـه، یک داستان من در آوردی تمام عیار و نتیجۀ یک توهم اینترنتی عجیبه که امکان حدس و گمان های احمقانه را فراهم کرده. کاملاً واضح است که هری استایلز روی کریس پاین تف نکرده است. هیچ چیز بجز احترام بین این دو مرد نیست و هر ادعای دیگری تلاشی آشکار برای ساخت حاشیه هایی است که اصلاً وجود ندارند.”

 

یک منبع نزدیک به جشنواره ونیز اعلام کرد که در طول نمایش این فیلم هیچ تنشی بین پاین و استایلز بوجود نیامده بوده است و هیچ کس در طول این مراسم چنین حادثه ای را اعلام نکرده است.

 

در طول این جشنواره حاشیه های زیادی درمورد این فیلم بوجود آمده است؛ ادعا می شود که وایلد و بازیگر فیلم «فلورنس پیو» در این جشنواره با هم عکس نگرفتند و در طول تشویق ها برای فیلم به همدیگر نگاه نکردند و همین باعث شد شایعاتی مبی بر اختلاف بین این دو بر سر زبان ها بیوفتد.

 

وقتی از وایلد خواسته شد که درمورد شایعات پخش شده شفاف سازی بکند گفت “فلورانس بسیار تواناست، ما بسیار متشکریم که توانست علیرغم این که درگیر پروژه (Dune: Part Two 2023) بود خودش را به مراسم فرش قرمز برساند. خودم به عنوان یک کارگردان می دانم چقدر نبودن یک بازیگر سر صحنه برای چند روز آزاردهنده است به همین دلیل از «دنی ویلنوو» کارگردان این فیلم تشکر می کنم. ما امشب بازی خوب فلورنس پیو را جشن می گیریم. نمی تونم بگم چقد افتخار می کنم که اون بازیگر نقش اول فیلم من هست. اون فوق العاده ست.” وایلد تمام این شایعات را بی پایه و اساس خواند و آن ها را رد کرد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید