49
15035
11
10 ماه پیش
اولین تیزر و پوستر The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد: به تازگی تیزر جدیدی برای جدیدترین اسپین آف...

اولین تیزر و پوستر The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد: به تازگی تیزر جدیدی برای جدیدترین اسپین آف از دنیای سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)، با عنوان (The Walking Dead: Daryl Dixon) منتشر شده است که اولین نگاه به شخصیت مورد علاقه طرفداران را در اختیار ما قرار می‌دهد. این سریال جدید، پنجمین اسپین آف در دنیای همیشه در حال گسترش «مردگان متحرک» است که قرار است پاییز امسال به نمایش درآید. می‌توانید در انتهای این مطلب آن را تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

«مردگان متحرک: داریل دیکسون» شخصیت مورد علاقه طرفداران سریال اصلی را وارد ماجراجویی‌ای کاملاً جدیدی می‌کند که در آ» داریل (نورمن ریدوس) خود را غرق شده در ساحل فرانسه می‌بیند و هیچ خاطره‌ای در مورد اینکه چگونه و چرا از آن سوی اقیانوس و به دور از کشور خودش سر درآورده است، به یا ندارد. گفته می‌شود سریال جدید یک «ریست کامل» برای این شخصیت محسوب می‌شود.

 

در پایان سریال اصلی دیدیم که داریل به تنهایی دل به جاده زد، که ظاهراً همین باعث شد که او به نوعی اقیانوس را طی کرده و راهی اروپا شود. تصاویر جدیدی از این مجموعه که در ماه فوریه منتشر شد، داریل را در حال کاوش در اروپا نشان می‌دهد. یکی از همین تصاویر، وی را در حالی که مقابل گروهی از مردم زانو زده و ظاهراً اسیر شده است به ما نشان می‌دهد. و کلیات تصاویر بدست آمده می‌تواند این نتیجه را گرفت که مجموعه جدید چگونگی تأثیر شیوع بیماری زامبی‌ها بر جامعه اروپا را بررسی خواهد نمود.

 

تیزر  و همچنین پوستر جدیدی که در روز یکشنبه منتشر شد، پاسخی برای مخمصه جدید و عجیب داریل در اختیار ما نمی‌گذارد، اما مطمئناً سوالات جالبی را در ذهن ما ایجاد می‌کند که برای یافتن پاسخ به سوالات خود چاره‌ای جزء صبر کردن نداریم.

 

پوستر The Walking Dead: Daryl Dixon

پوستر The Walking Dead: Daryl Dixon

 

سریال جدید در پاریس فیلمبرداری شده است و در کنار نورمن ریدوس، که در نقش داریل دیکسون در این سریال ظاهر خواهد شد، بازیگر فرانسوی کلمنس پوسی به همراه وی شاریر و آدام ناگایتیس در میان دیگر بازیگران در این مجموعه به ایفای نقش خواهند پرداخت. فصل اول سریال جدید شامل شش قسمت خواهد بود که قرار است پخش آن از پاییز امسال آغاز شود.

 

نظرات کاربـران

11
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • naruto-san
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خفن ترین و پرطرفدار ترین شخصیت واکینگ دد فقط دریل بود از نظر من.. که مرور از یه جوان سرکش به مردی پخته و جنگجو و مردم دوست تبدیل شد..میدونم این اسپین آف پر بیننده ترین میشه چون خیلی هم شخصیت دریل هم خود نورمن طرفدار دارن!

  • ali_kzmiiii
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    ریک رو بخاطر دریل نگاه میکردم

  • Myner021
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    دوستان هیت چرا میدین خب بیماری که پیدا شه خیلی لوسه پس دنیای زامبی ها ادامه داره…..دواکینگ دد که تموم شد میخواید اینا نبینید من خودم دوست دارم ببینم سر کاراکترا چی میاد

  • PolitPro
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    من بعد از یک عمر دنبال کردن این سریال فکر کردم فصل آخرش میاد تموم میشه. مگه سریال ترکیه!!!!! تازه قسمت آخر زد هر کارکتر یک سریال میشه. ولمون کن ترو خدا…

    • amttiger1384
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      داداش تو که دنیای واکینگ دد رو درک نمی کنی برای چی به خودت اجازه میدی که در موردش نظر بدی

      • PolitPro
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        از ۲۰۱۰ که قسمت اول زدن تو سر ریک دنبال کردم. از گاورنر تا نیگن و بعدیاش. بعد از ریک هم از نیگان خوشم میاد و مگی .ولی داستان خیلی لوس شد از فصل۷٫ برو آمار ببینده هارو ببین میبینی. فصل اول ۶ میلیون. اوجش ۱۸ میلیون. فصل آخر ۳ میلیون. قبلا سریال را تو اوج یا تو اونجایی که کشش داشت تموم می کردن. برنامه داشتن کلا چند فصل بشه. الان فقط پول مهمه!!! با نصف خلاقیت ۱۵ سال پیش میخواند پول دربیارند. برای همین خیلی سریال ها مخصوصا واکینگ دد داره سریال ترکی میشند!!! اگر نه این سریال دنیای جذابی داره.

    • Rewind69
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      به شخصه TWD رو یک شاهکار میدونم و به خودم اجازه نمیدم که ادمی واقعا این سریال رو اصلا درک نمیکنه و با ژانر و شخصیت ها ارتباط برقرار نمیکنه بیاد اینطوری نظر بده

      • Maba555
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        شاهکار 🤣

      • nima965
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        مثه این کارگردان های زن فمنیست حرف نزن… شما درکش نمی کنید!!!!!!!! سریال از یه فضای سنگین درام تبدیل شد به برکه دوستی! یکی ببر اورد یکی شامپانزه داشت و…. بعدا نشستی دفاع میکنی؟ خیلی از کسایی که از همون ۲۰۱۰ سریال دنبال میکردن چند فصل اخر سریال ندیدن اصلا بعدا کسی که با اومدن نیگان و ترند شدنش تو سوشیال مدیای اون موقع فهمید اوا همچین سریالی هم وجود داره برم ببینمش به ما میگه درکش نمی کنید!!! شما که درکش میکنی یه دوره ترم تابستونه بزار ۱۰ واحدی تفسیر موضوعی twd ماهم بیایم ثبت نام کنیم.

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    چه عجیب چه جالب

  • NEGAN
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    دنیایw.dخیلی دنیای گسترده ای هست و طرفداران بیشماری داره. امیدوارم فیلم هایی با شخصیت های جدید تولید کنن هر چند شخصیت دریل یکی از بیاد موندنی هاست.