26
6108
7
10 ماه پیش
فیلم‌برداری فصل دوم silo آغاز شد! سریال سیلو (Silo) که فصل اول آن در تاریخ  ‎۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه...

فیلم‌برداری فصل دوم silo آغاز شد!

سریال سیلو (Silo) که فصل اول آن در تاریخ  ‎۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شد یک سریال آمریکایی در ژانر درام می باشد که توسط «گراهام یوست» ساخته شده است. و به تازگی خبر فیلم‌برداری فصل دومش منتشر شده است. برا خواندن اطلاعات بیشتر درباره این خبر با دیجی‌موویز همراه باشید.

 

ربکا فرگوسن، بازیگر نقش اصلی این سریال به تازگی اعلام کرده که فصل دوم درحال فیلم‌برداریست و طرفداران این سریال بسیار خوش‌شانس هستن که فیلم‌نامه‌ی فصل دوم از قبل نوشته شده بود وگرنه با اعتصابات نویسندگان پخش فصل دوم موکول میشد به سال‌های ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶.

 

پس از پایان فصل اول انتظارات برای ساخت فصل دوم بسیار بالا رفت و بینندگان این سریال تا الان دیدگاه خوبی نسبت به این سریال داشتن. این سریال از روی رمانی به همین نام به قلم «هیو هویی» اقتباس شده است و در خلاصه داستان این سریال آمده است: زمانی رسیده است که مردان و زنان در یک سیلوی زیرزمینی بسیار بزرگ زندگی می کنند که قوانین و مقررات زیادی دارد و فکر می کنند که این سیلو می توانید از آن ها در مقابل دنیای سمی و ویران شدۀ بیرون محافظت کند.

 

اگر شما هم جزو طرفداران این سریال جذاب هستید باید تا سال ۲۰۲۴ برای دیدن فصل دوم آن منتظر بمانید زیرا طبق پاسخ یکی از نویسندگانش در جواب طرفداران سریال در فیسبوک، پخش فصل دوم سریال silo برای یک سال بعد برنامه‌ریزی شده است. هرچند تاریخ دقیقی برای پخش آن اعلام نشده، ولی یکسال انتظار برای دیدن فصل دوم یک سریال استریم بسیار زمان خوبی است. امیدواریم که فصل دوم هم بتواند همانند فصل اول، نظر مخاطبان را حسابی به خود جلب کند و جزو سریال‌های محبوب و پرطرفدار باقی بماند.

 

شما می‌توانید فصل اول و ده قسمتی سریال Silo را همراه با زیرنویس فارسی چسبیده در سایت دیجی‌موویز تماشا کنید

 

نظرات کاربـران

7
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • yaldazzz
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    عالی

  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خیلی هم عالی

  • پسر عادی
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    اینکه همین هفته قبل فصل یکش تموم شد! کِی تصمیم به ساخت فصل دومش گرفتن؟اصلا کِی فیلمنامه رو نوشتن🗿؟

    • Abolfazl198118
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      هر ده قسمتش همون فروردین ماه تولید شده و فقط از اردیبهشت دونه دونه اکرانشون کردن و الان تموم شده، به این معنی نیست که بازیگرا تا هفته قبل سر فیلم برداری بودن!

    • Leto
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      این سریال اول کتاب بوده و الان دارن سریالشو میسازن

    • Erfantnt
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      داداش لااقل اینا یه هفته صبر کردن امازون بعضی موقع ها قبل فصل اول تا فصل سوم چهارم تمدید میکنه

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    گفته شده بود به خاطر اعتراض نویسنده ها هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده که چه عجیب فیلمبرداری شروع شده و یه چیز دیگه لطفا دیجی نوویز رو درست کنیو هر بار وارد یا خارج میشم باید از دوباره نام کاربری و رمز عبور رو بنویسم