8
12054
0
1 سال پیش
سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) اسپین آف سریال (Game of Thrones) هنوز به قسمت دومـش هم نرسیده...

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) اسپین آف سریال (Game of Thrones) هنوز به قسمت دومـش هم نرسیده است، اما این موضوع نتوانست جلوی شبکه HBO را بگیرد و این شبکه این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد.

 

سریال خاندان اژدها که داستانـش در ۱۷۰ سال قبل از داستان اصلی اتفاق می‌ افتد در قسمت اولـش ده میلیون بازدید داشت و رکورد پر بازدید ترین قسمت اول یک سریال جدید را شکست. در طول هفتۀ گذشته HBO گزارشی داد مبنی بر این که بازدید کنندگان قسمت اول سریال به بیست میلیون نفر رسیده اند.

 

«فرانچسکا اورسی» معاون اجرایی شبکه HBO اعلام کرد “ما به کل تیم سریال «خاندان اژدها» برای دستاورد‌ های فصل اول این سریال به شدت افتخار می‌کنم. تیم فوق العاده خوب بازیگری و عوامل متعهد این سریال از پس چالشی بزرگ برآمدند و حتی از حد انتظارات هم فراتر رفتند و سریالی تولید کردند که همین الان هم می‌شود آن را در لیست سریال‌ هایی که حتماً باید دید قرار داد. ما به شدت هیجان زده هستیم که اعلام کنیم حماسۀ خاندان تارگین را برای فصل دوم تمدید می‌کنیم.”

 

سریال خاندان اژدها ممکن است تنها شروعی بر اسپین آف های سریال «بازی تاج و تخت» باشد. شبکه HBO ساخت اسپین آف «جان اسنو» را هم نیز در دستور کار خود دارد و «جرج آر. آر. مارتین» نویسندۀ مجموعهٔ رمان‌های «ترانه یخ و آتش» در مصاحبه ای اعلام کرد بیش از شش پروژه مختلف درحال گذراندن مراحل مختلف توسعه هستند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید