9
7984
4
10 ماه پیش
آخرین خبرها در دادگاه کوین اسپیسی! دادگاه کوین اسپیسی بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در لندن برگزار شد و وی...

آخرین خبرها در دادگاه کوین اسپیسی!

دادگاه کوین اسپیسی بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در لندن برگزار شد و وی متهم به ۱۲ جرم جنسی علیه چهار مرد در سال‌های  ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ شده است. کوینِ ۶۳ ساله که جزو برندگان جایزه اسکار هم بوده است، در این دادگاه متهم به ارتکاب آزار و اذیت جنسی افراد، بدون رضایت آنهاست. در ادامه برای خواندن کامل خبر درباره‌ی این دادگاه با  دیجی موویز همراه باشید.

 

در این دادگاه یکی از آن چهار نفر ادعا کرد در اوایل دهه‌ی سال ۲۰۰۰ بیشتر از ۱۰ بار و طی ۴ سال توسط کوین مورد آزار قرار گرفته. هرچند کوین اسپیسی تمام ادعاهایی که در این دادگاه شده را به شدت رد می‌کند اما وی توسط دادستان بریتانیایی خود در دادگاهش یک «قلدر و شرورِ جنسی» خطاب شد. در صورتی که در این موارد، کوین مقصر شناخته شود، امکان دارد به مجازات حبس ابد محکوم شود. در این دادگاه هیئت منصفه علاوه بر شنیدن سخنان قربانی، ویدئویی از اولین مصاحبه قربانی با پلیس را مشاهده کردن. در این ویدئو او که یک راننده بوده، در حال توضیح دادن این موضوع بود که زمانی که داشته کوین را به مهمانی‌ای به میزبانی سر التون جان می‌برده، او چطور باعث آزار جنسی به این فرد شده. وی که به دلایلی اسمش فاش نمی‌شود، کوین اسپیسی را به شخصیتش در فیلم هفت (se7en-1995) که یک قاتل سریالی بود تشبیه کرد و گفت او بسیار ترسناک و غیر قابل اعتماد است. او همچنین در مصاحبه‌اش با پلیس گفت که این ستازه چنان دست من را محکم گرفت که تقریبا داشتیم از جاده خارج می‌شدیم و من همانجا کوین را به سمت در هل دادم و به او گفتم دیگر اینکار را تکرار نکند وگرنه با مشت او را بیهوش میکند. وی همچنین افزود اسپیسی را خیلی اوقات بدون لباس در اطراف خونه‌اش میدیده و اصلا از دیدن این صحنه‌ها خوشش نمیامده و گفته برام مثل روز روشن بود که او آدمِ خوبی نیست!

 

این قربانی به پلیس گفت به مردان جوان درباره‌ی این بازیگر هشدار بدید و از آنها بخواهید که در مقابل کوین مراقب خود باشند. وی در پاسخ به سوالات وکیلِ اسپیسی گفته است که کوین باعث شرم و خجالت و شوک در این قربانی شده است. برای همین صحبت کردن درباره‌ی این اتفاقات در آن زمان برایش آسان نبود و به همین دلیل تا الان سکوت کرده بود. او گفت من تا مدت‌ها با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کردم که از سمت کسی مورد آزار جنسی قرار گرفته بودم و آن شخص یک ستاره‌ی بزرگ سینما بوده! او با رد کردن این موضوع که انگیزه‌اش از شکایت، پول گرفتن بوده گفت: وقتی دیدم افراد شجاع دیگری جلو آمده و اعتراف کردن من هم تصمیم خودم را گرفتم و فکر کردم زمانش رسیده تا این کار را بکنم. وی افزود: دیگر نمی‌توانم هیچ یک از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی کوین اسپیسی را تماشا کنم. زیرا نمی‌توانم او را تحمل کنم. او در ظاهر فردی خوب و آراسته است ولی در باطن فردی درنده و پرخاشگر است.

 

باید دید نتیجه این جنجال‌ها و دادگاه کوین اسپیسی چه می‌شود، آیا او بخاطر واداشتن قربانی به آزار جنسی بدون رضایت، به حبس ابد محکوم می‌شود؟

 

 

 

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mohammad Imanzadeh
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    من از اولم هزش خوشم نمیومد همیشه نقش پولدارهای کثیف رو بازی میکرد

  • hesam.71
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    ۷ لعنتی♥

  • sayyah
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    بازم تو اون ور دنیا به این موضوعات رسیدگی میشه تو جنبش می_تو در ایران چیشد؟! همه قربانیان شدن متهم!!!

  • dewil
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    نه نه نهههههه