10
4196
0
1 سال پیش
آخرین تریلر فیلم Renfield با بازی نیکلاس هولت و نیکلاس کیج منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید زمان...

آخرین تریلر فیلم Renfield با بازی نیکلاس هولت و نیکلاس کیج منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید زمان زیادی تا اکران فیلم رنفیلد (Renfield 2023) به کارگردانی «کریس مک‌کی» و با بازی «نیکلاس هولت» و «نیکلاس کیج» باقی نمانده است و اخیراً آخرین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

هرچند که این فیلم محصول «یونیورسال» درمورد «کنت دراکولا» و دنیای او است اما این بار شخصیت اصلی خود دراکولا نیست، این فیلم داستان «آر ام رنفیلد»، نوکر دراکولا را روایت می کند که پس از قرن ها خدمت می خواهد از زیر سایه دراکولا بیرون برود.

 

در این تریلر که منتشر شده است ابتدا با داستان رنفیلد آشنا می شویم که پس از ۹۳ سال خدمت به دراکولا، عاشق یک افسر پلیس می شود که همین اتفاق باعث می شود رنفیلد به فکر قطع ارتباط با رئیسـش بیوفتد و در نهایت تصمیم می گیرد که تمام روابطـش را با رئیسش را قطع کند اما این کار به این راحتی نیست و دراکولا حاضر است هرکاری انجام دهد تا رابطه سمی اش را با خدمتکارش حفظ کند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «نیکلاس هولت»، «نیکلاس کیج»، «آکوافینا»، «بن شوارتز»، «آدریان مارتینز»، «شهره آغداشلو»، «بس روس» و «جیمز موزس بلک».

 

با وجود این که ژانر این فیلم کمدی و ترسناک اعلام شده است اما کریس مک‌کی پیش از این گفته است که این فیلم قرار نیست فیلمی تماماً کمدی باشد و تنها عناصر کمدی در آن استفاده شده اند.

 

این فیلم قرار است اکران خودش را در تاریخ ۱۴ آپریل سال ۲۰۲۳ در سینما ها آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید