16
5298
0
1 سال پیش
تصویر جدید فیلم Renfield منتشر شد: یکی از فیلم های جالبی که قرار است در سال 2023 شاهد اکرانـش...

تصویر جدید فیلم Renfield منتشر شد: یکی از فیلم های جالبی که قرار است در سال 2023 شاهد اکرانـش باشیم فیلم رنفیلد (Renfield 2023) به کارگردانی «کریس مک‌کی» و ایفای نقش «نیکلاس کیج» می باشد. اخیراً تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

هرچند که این فیلم محصول «یونیورسال» درمورد «کنت دراکولا» و دنیای او است اما این بار شخصیت اصلی خود دراکولا نیست، این فیلم داستان «آر ام رنفیلد»، نوکر دراکولا را روایت می کند که پس از قرن ها خدمت می خواهد از زیر سایه دراکولا بیرون برود.

 

در این فیلم «نیکلاس هولت» نقش رنفیلد و «نیکلاس کیج» نقش کنت دراکولا را بازی می کنند و از دیگر بازیگران این فیلم می توان اشاره کرد به: «آکوافینا»، «بن شوارتز»، «شهره آغداشلو»، «بس روس»، «جیمز موزس بلک» و «براندون اسکات جونز».

 

در تصویری که منتشر شده است، نیکلاس کیج در نقش کنت دراکولا با لباس معروفـش را می بنیم که رو به روی «شهره آغداشلو» در نقش «الا» ایستاده است و دست او را در دست گرفته است.

 

یکی دیگر از نکاتی که ممکن است شما را بیشتر مشتاق دیدن این فیلم کند، نویسنده آن یعنی «رایان ریدلی» می باشد که یکی از نویسندگان سریال ریک و مورتی (Rick and Morty) نیز می باشد.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این فیلم قرار است اکران خودش را در تاریخ 14 آپریل سال 2023 در سینما ها آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید