28
12812
8
1 سال پیش
اعتراض شرکت‌کنندگان Squid Game The Challenge به شرایط غیرانسانی مسابقه: همه به خاطر داریم که سریال محبوب بازی مرکب...

اعتراض شرکت‌کنندگان Squid Game The Challenge به شرایط غیرانسانی مسابقه: همه به خاطر داریم که سریال محبوب بازی مرکب (Squid Game 2021) چه طور دنیا را تکان داد و مدت ها در تمام دورهمی ها اسمـش به گوش می خورد. مدت کوتاهی پس از موفقیت سریال نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد مسابقه ای شبیه به سریال بسازد که شرکت کنندگان برای به دست آوردن مبلغی بسیار زیاد در شرایطی کاملاً امن با هم رقابت کنند، که به نظر می رسد کنترل از دست نتفلیکس خارج شده است و شرایط بدی در محل فیلمبرداری این برنامه حاکم است.

 

مدتی پیش گزارشاتی از محل فیلمبرداری این سریال به بیرون درز کرد که حاکی از این بودند که تعدادی از شرکت کنندگان به دلیل سرمای شدید محل فیلمبرداری بازی اول یعنی «چراغ قرمز، چراغ سبز» نیازمند مراقبت های پزشکی شده اند که بلافاصله پس از درز این خبر نتفلیکس واکنـش نشان داد و گفت که به هیچ یک از شرکت کنندگان آسیب جدی ای وارد نشده است.

 

اما اخیراً «ورایتی» با سه تن از شرکت کنندگان این مسابقه، مصاحبه کرده است و این سه نفر در این مصاحبه گفته اند که شرایط محل فیلمبرداری بسیار بدتر از چیزی است که نتفلیکس می گوید.

 

به گفته شرکت کنندگان، در روز اول آن ها ساعت ۳ و نیم صبح از خواب بیدار شده اند تا مسیری دو ساعته تا محل فیلمبرداری را طی کنند و در این مسیر دستورالعمل های دقیقی برای جلوگیری از صحبت شرکت کنندگان با یکدیگر وجود داشته است. بلافاصله بعد از رسیدن، یونیفرم های مخصوص بازی مرکب به آن ها تحویل داده شده است.

 

به همراه این یونیفرم ها که برای همگی ما آشنا هستند یک جفت لباس زیر حرارتی، جوراب و دستکش به آن ها داده اند اما به محض شروع برنامه از آن ها خواسته شده است که کت هایشان را در بیاورند و زیپ ژاکت هایشان را هم باز بگذارند تا هم شماره شان واضح دیده شود و هم در صورت منفجر شدن خون های جاسازی شده به وضوع قابل رویت باشند.

 

به شرکت کنندگان گفته شده بوده است که فیلمبرداری این صحنه نهایتاً دو ساعت طول خواهد کشید و مدت زمانی که آن ها باید بعد از باختن بی حرکت بمانند ۲ دقیقه است؛ اما در واقع فیلمبرداری این صحنه بیش از ۷ ساعت طول کشیده است و بعد از باختن شرکت کنندگان مجبور می شدند به مدت ۱۵ دقیقه روی زمین های سرد بی حرکت بمانند.

 

یکی از شرکت کنندگان به نام «مارلین» گفته است: دومین باری که آهنگ پخش شد سمت چپم یه دختره رو دیدم که داشت تلو تلو می خورد و بعد افتاد و صدای خوردن سرش به زمین رو شنیدم. بعد از این اتفاق یکی اومد پشت میکروفون و گفت تکون نخورید چون فیلمبرداری هنوز تموم نشده و بعد از اون آدم ها رو می دیدی که عین مگس می افتادن زمین.”

 

افراد زیادی درحال حاضر به شدت نسبت به عدم پاسخگویی نتفلیکس شاکی هستند.

نظرات کاربـران

8
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • roziii89
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    رفتن مسابقه مشابه با اسکووید گیم بعد توقع دارن شرایط نرمال و نانازباشه مثل اینکه بری اتاق وحشت بگی وای ترسوندن منو

  • چیپس سرکه ای
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یکی تلگراف بزنه براشون که اینا صرفا برای گرم کردنه فینال ایرانه❤️

  • Adam
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نتفلیکس نامرد واسه اینکه جیب خودشو پر کنه و فیلمبرداریش بی نقص در بیاد چه عذابی به این بدبختا داده،افسوس واسه پول چه کارا که نمیکنن

  • Heliya_ok
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دلم میخواست اونجا بودم 😂

  • Simin.MM
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این دوستانِ شرکت کننده فقط کافیه تا چند روزی رو در میهن ما بگذرونند تا کاملاً با شرایط غیر انسانی آشنا بشن 🙂

    • M.R.X
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      حق

  • mmdsedigh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از سریال واقعیش بدتر شد که…😐😂

    • king_mahmoud
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      والا 😂😂😂