13
5503
1
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم Renfield منتشر شد: اخیراً تریلر فیلم رنفیلد (Renfield 2023) که فیلمی است با موضوع دراکولایی به...

تریلر رسمی فیلم Renfield منتشر شد: اخیراً تریلر فیلم رنفیلد (Renfield 2023) که فیلمی است با موضوع دراکولایی به کارگردانی «کریس مک‌کی» منتشر شده است، از دیگر آثار این کارگردان می توان به فیلم جنگ فردا (The Tomorrow War 2021) اشاره کرد. می توانید این تریلر منتشر شده را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

هرچند که این فیلم محصول «یونیورسال» درمورد «کنت دراکولا» و دنیای او است اما این بار شخصیت اصلی خود دراکولا نیست، این فیلم داستان «آر ام رنفیلد»، نوکر دراکولا را روایت می کند که پس از قرن ها خدمت می خواهد از زیر سایه دراکولا بیرون برود.

 

در این فیلم «نیکلاس هولت» نقش رنفیلد و «نیکلاس کیج» نقش کنت دراکولا را بازی می کنند و از دیگر بازیگران این فیلم می توان اشاره کرد به: «آکوافینا»، «بن شوارتز»، «شهره آغداشلو»، «بس روس»، «جیمز موزس بلک» و «براندون اسکات جونز».

 

این فیلم در ژانر های کمدی، درام، ترسناک و عاشقانه ساخته شده است؛ چرا عاشقانه؟ چون در این فیلم به علاوه داستان رنفیلد و دراکولا، داستان عشق نوظهور دراکولا به «ربکا» نیز روایت می شود. در درجه بندی سنی، این فیلم درجه آر را گرفته است و این به این معنی است که قرار است در این فیلم شاهد صحنه های خونین و خشونت آمیز باشیم.

 

کریس مک‌کی پیش از این گفته بود که این فیلم قرار نیست فیلمی تماماً کمدی باشد و تنها عناصر کمدی در آن استفاده شده اند.

 

این فیلم قرار است اکران خودش را در تاریخ ۱۴ آپریل سال ۲۰۲۳ در سینما ها آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Kam Hghj
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از تریلر زیاد حال نکردم ، تو نقاط اوج یه مقدار کمدی مخلوطش میکردن از جذابیتش کم میشد