12
11886
4
1 سال پیش
طبق دعوای متقابلی که توسط «نیویورک پست» به دست آمده است به نظر می رسد که «برد پیت» در...

طبق دعوای متقابلی که توسط «نیویورک پست» به دست آمده است به نظر می رسد که «برد پیت» در طول یک پرواز شخصی در سال ۲۰۱۶ گلوی یکی از فرزندانشان را فشار داده و موهای همسرش یعنی «آنجلینا جولی» را هم گرفته است و تکان داده. ظاهراً بازیگر ۵۸ سالۀ فیلم باشگاه مشت زنی (Fight Club 1999) به صورت یکی از فرزندان هم مشت زده است.

 

همچنین در این اسناد آمده است که در یک لحظه برد پیت روی جولی و فرزندانشان آبجو و شراب قرمز ریخته است. ظاهراً هنگامی که برد پیت به سمت فرزندان شان هجوم برده است جولی تلاش کرده که او را از پشت بگیرد و مانع او بشود که در همین لحظه برد پیت خودش را به عقب و به داخل صندلی های هواپیما پرتاب کرده است و به کمر و آرنج آنجلینا جولی صدمه زده است.

 

طبق این اسناد فرزندان با عجله مداخله کرده اند و سعی کرده اند که از هم مراقبت کنند؛ اما تا قبل از این که این اتفاقات تمام بشوند برد پیت گلوی یکی از بچه ها را فشار داده و به صورت دیگری مشت زده است. در همین هنگام بچه ها التماس می کردند که او دست از این کار هایش بردارد.

 

دلیل رخ دادن این شکایت ها نبرد حقوقی بر سر یک کارخانه شراب سازی فرانسوی می باشد که زمانی این دو بازیگر مشترکاً صاحب آن بوده اند. به گفتۀ وکلای آنجلینا جولی آن ها برای فروش سهم آنجلینا جولی به برد پیت با هم مذاکره کرده اند اما به نتیجه ای نرسیده اند چون برد پیت در مقابل این خرید از آن ها درخواست کرده تا توافق نامۀ عدم افشای اطلاعاتی را امضا کنند که بعد از آن جولی نمی توانسته خارج از دادگاه درمورد خشونت های برد پیت صحبتی بکند.

 

همچنان مشخص نیست که شکایت ها و ادعاهای طرفین این شکایت قرار است به کجا برسد. آیا باری دیگر شاهد جلسات دادگاه مختلفی با حضور سلبریتی های بزرگ خواهیم بود؟

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • geri68
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یاد گرفتن هرکی رو میخوان کله کنن یه انگ بهش میزنن و از رده خارجش میکنن. این مسخره بازیا چیه آخه…

  • amirkm
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بنظرم چرت پرت هست این خبر

  • Hadi556
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    در اینکه برد پیت الکلی بوده و مشکلات اخلاقی داره شکی نیست و اینکه دستش بشکنه اگه به بچه های خودش و زنش دست میزنه ، ولی اون فرزند خونده های بیریخت و نچسبشون حتی لیاقت ندارن دست بردپیت بهشون بخوره دیگه واسه خودشون نره خر شدن اگه مشکلی دارن با سالار برن خونه جدا بگیرن

  • Hadi.sa
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بازی کردن تو فیلم باشگاه مشت زنی تو زندگیشم تاثیر داشته😆