7
4788
0
1 سال پیش
دومین تریلر رسمی فیلم Peter Pan & Wendy منتشر شد: همانطور که می دانید لایو اکشن پیتر پن و...

دومین تریلر رسمی فیلم Peter Pan & Wendy منتشر شد: همانطور که می دانید لایو اکشن پیتر پن و وندی (Peter Pan & Wendy 2023) قرار است تا مدتی دیگر از طریق «دیزنی پلاس» منتشر شود و خاطرات زیادی را زنده کند و اخیراً دومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید با دیجی موویز همراه باشید.

 

این لایو اکشن داستان پسری را روایت می کند که بزرگ نمی شود و سه خواهر و برادر جوان را استخدام می کند تا در یک سفر جادویی به جزیره محصور نورلند او را همراهی کنند.

 

در ابتدای این تریلر وندی را می بینیم که به مادرش می گوید که دوست ندارد هیچ زمانی بزرگ شود و درست بعد از آن فرشته ای که صدای آن ها را شنیده است وارد اتاق می شود، در این تریلر به ما وعده یک فیلم پر از ماجراجویی و هیجان داده می شود.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «جود لا»، «الکساندر ملونی»، «اور اندرسون»، «یارا شهیدی»، «جیم گافیگان»، «مالی پارکر» و «آلن تودیک».

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش پوستر های شخصیت های این فیلم نیز منتشر شدند که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۸ آپریل سال ۲۰۲۳ استریم خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید