9
4539
4
1 سال پیش
نیکلاس کیج و اندرو نیکول برای دنباله فیلم Lord Of War گرد هم می‌آیند: استودیو فیلم وندوم پیکچرز با...

نیکلاس کیج و اندرو نیکول برای دنباله فیلم Lord Of War گرد هم می‌آیند: استودیو فیلم وندوم پیکچرز با کارگردانی اندرو نیکول و بازیگر مورد علاقه طرفداران سینما، نیکلاس کیج برای ساختن دنباله‌ای از فیلم درام، جنایی خود، ارباب جنگ (Lord Of War 2005) گرد هم می‌آیند. با دیجی‌موویز همراه باشید.

 

نیکول بار دیگر به عنوان نویسنده و کارگردان پشت دوربین خواهد بود و کیج نیزهمان نقش خود را به عنوان یک قاچاقچی اسلحه بدنام، به نام یوری اورلوف را بازی می‌کند. با این تفاوت که، این بار پسرش نیز به او خواهد پیوست. قرار است فیلمبرداری این فیلم از پاییز سال ۲۰۲۳ آغاز شود.

 

ارباب جنگ یکی از فیلم‌های کمتر شناخته شده کیج است. هرچند این فیلم در باکس آفیس عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت و نقدهای مثبت خوبی دریافت کرد، اما در میان کاتالوگی گسترده از آثار این بازیگر چندان به چشم نمی‌آید. با این حال، این فیلم به دلیل برجسته کردن خطرات تجارت غیرقانونی اسلحه مورد ستایش منقدان قرار گرفت، چرا که شخصیت اورلوف، تا حد زیادی از ویکتور بوت، یک قاچاقچی اسلحه واقعی الهام گرفته شده بود. دنباله‌ای این فیلم نیز با عنوان «اربابان جنگ»، داستان اورلوف را دنبال می‌کند، زمانی که او از وجود پسرش آنتون که بسیار مشتاق است تا جا در پای پدر بگذارد، با خبر می‌شود. پسرش نه تنها به فروش اسلحه، بلکه به مردانی که در پشت این معاملات نیز قرار دارد نیز علاقه مند است. آنتون و یوری در حالی به جنگ یک‌دیگر خواهند رفت که آنتون ارتشی از مزدوران را در اختیار خود دارد. آن‌ها در رقابت با یکدیگر برای رسیدن به قله صعود، بر سر همه چیز، حتی یک زن نیز مبارزه خواهند کرد.

 

تیمی که برای «اربابان جنگ» گرد هم آمده است، کارنامه‌ای بسیار قوی دارند. کیج درحالی در این فیلم بازی خواهد کرد که به تازگی فیلم خون‌آشامی جدید خود به نام رنفیلد (Renfield) را به اتمام رسانده فیلمی که در آن در نقش دراکولا ظاهر می‌شود. او از زمان ارباب جنگ اصلی، با بازی در فیلم‌های مستقلی مانند سرزمین‌ عجایب ویلی (Willy’s Wonderland 2021) و حتی ساختن یک فیلم سرگرم‌کننده درباره خود با نام فشار غیر قابل تحمل استعدادی عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent 2022)، تمام جوانب حرفه‌ی بازیگری را تجربه کرده است. در همین حال، اسکارسگارد بازیگر نقش آنتون در یکی از بزرگترین رویدادهای سینمایی سال با جان ویک: فصل ۴ ( John Wick: Chapter 4 2023) که در آن نقش مارکیز شرور را بازی می‌کند، روی صحنه می‌رود. همچنین از آثار نیکول، کارگردان این فیلم نیز می‌توان به نمایش ترومن (The Truman Show 1998) و  گاتاکا (Gattaca 1997) اشاره کرد.

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • EZAT.1
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فقط اگر روح سوار جدید رو هم درست کنن و توی اون فیلم هم برینن دیگه تل نارینی وجود نخواهد داشت.

  • hgjgjgjygjgn5
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این فیلم را خیلی دوست داشتم ، حالا کیج هم با تجربه تر شده.

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نمیدونم والا ولی خوب خوشحال شدم

  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    😎 welcome back cage.!