24
10797
0
1 سال پیش
فروش ۲۴۷ میلیون دلاری قسمت دوم انیمیشن Puss in Boots در باکس آفیس جهانی: همانطور که می دانید فیلم...

فروش ۲۴۷ میلیون دلاری قسمت دوم انیمیشن Puss in Boots در باکس آفیس جهانی: همانطور که می دانید فیلم گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish 2022) مدتی پیش بر روی اینترنت قرار گرفت و همه ما آن را دیده ایم؛ اما باید بگوییم که فروش موفق این فیلم در باکس آفیس جهانی همچنان ادامه دارد. این فیلم که در تاریخ ۲۱ دسامبر اکران خودش را آغاز کرد تا این لحظه توانسته فروشی جهانی خودش را به ۲۴۷٫۴ میلیون دلار برساند.

 

در این قسمت از این انیمیشن گربۀ چکمه‌پوش متوجه می شود که اشتاق او به ماجراجویی تاثیرات مخربی داشته اند و او هشت جون از نه جونی که دارد را از دست داده است به همین دلیل راهی سفری می شود تا آخرین آرزوی افسانه ای را پیدا کند و هشت جان از دست رفته اش را دوباره به دست بیاورد.

 

از جمله هنرمندانی که در این انیمیشن ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «سلما هایک»، «هاروی گی‌ین»، «فلورنس پیو»، «الیویا کلمن»، «ری وینستون»، «جان مولانی»، «واگنر مورا» و «کودی کامرن».

 

این فیلم که ادامه ای بر قسمت اولـش یعنی (Puss in Boots 2011) می باشد توسط منتقدین و هم مخاطبین خود به شدت مورد توجه قرار گرفته است و تا این لحظه موفق شده است که امتیاز ۷٫۸ از ۱۰ را در سایت معتبر «آی‌ام‌دی‌بی» از طرف مخاطبینـش دریافت کند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید