36
21836
0
1 سال پیش
لیست پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس در ۲۰۲۲ منتشر شد: پلتفرم محبوب نتفلیکس اخیراً لیستی را منتشر کرده است...

لیست پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس در ۲۰۲۲ منتشر شد: پلتفرم محبوب نتفلیکس اخیراً لیستی را منتشر کرده است و در آن ده فیلم و سریالی که در سال ۲۰۲۲ بیشترین مخاطب را داشته اند را معرفی کرده است؛ به علاوه این لیست، لیست پر بیننده ترین فیلم و سریال های این هفتۀ دسامبر نیز منتشر شده است که در آن فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery) توانسته تبدیل به پر بیننده ترین فیلم این هفته نتفلیکس بشود.

 

نتفلیکس در سال های گذشته رقابت سختی را با دیگر پلتفرم های پخش آنلاین مانند «دیزنی پلاس» و «پارامونت پلاس» داشته است که همگی آن ها در تلاش بوده اند تا بتوانند نظر بیشتر مخاطبین را به خودشان جلب کنند اما طبق آمار رسمی ای که منتشر شده است می توان گفت که نتفلیکس همچنان پر مخاطب ترین پلتفرم آنلاین می باشد.

 

یکی از دلایلی که این پلتفرم توانسته است به این موفقیت برسد این است که بسیاری از فیلم ها و سریال های مورد انتظار در این پلتفرم به نمایش در می آید؛ برای مثال فیلم گلس آنین در طول یک هفته به مدت ۸۲ میلیون ساعت تماشا شده است که به این معنی است که تا به حال ۳۵ میلیون خانواده این فیلم را از طریق نتفلیکس تماشا کرده اند.

 

پر بیننده ترین فیلم های سال نتفلیکس از ژانر های کاملاً متفاوتی هستند؛ سه فیلم اول این لیست عبارتند از مرد خاکستری (The Gray Man 2022) به کارگردانی «برادران روسو»؛ پروژه آدام (The Adam Project 2022) به کارگردانی «شاون لوی» و قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts 2022) به کارگردانی «الیزابت آلن روزینبام». همچنین انیمیشن هیولای دریا (The Sea Beast 2022) با صداپیشگی «کارل ارین» موفق شده است که موفق ترین انیمیشن این پلتفرم بشود. فیلم ترول (Troll 2022) به کارگردانی «رور اوثاگ» نیز به عنوان پر مخاطب‌ترین فیلم های غیر انگلیسی زبان این پلتفرم معرفی شده است.

 

این پلتفرم حتی برای طرفداران مستند هم جای مناسبی است و سالانه تعداد زیادی مستند جذاب و پر بیننده تولید می کند که در سال ۲۰۲۲ موفق ترین آن ها مستند کلاهبردار تیندر (The Tinder Swindler 2022) به کارگردانی «فلیسیتی موریس» بوده است.

 

نتفلیکس پادشاهی خودش را با پخش سریال های اورجینال شروع کرد پس بی شک به هیچ عنوان سریال هایش را فراموش نمی کند و در این لیست نام بهترین سریال هایش را نیز آورده است. موفق ترین سریال این شبکه در این سال فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) بوده است که بیش از یک میلیارد ساعت در این پلتفرم تماشا شده است.

 

نمی شود درمورد موفق ترین سریال های نتفلیکس در ۲۰۲۲ صحبت کرد و نام دو سریال به شدت زیبای ونزدی (Wednesday) و هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) نیاورد که به راحتی موفق شدند مرز ۱ میلیارد ساعت تماشا را رد کنند و در رتبه دوم و سوم قرار بگیرند. همچنین در بخش سریال های غیر انگلیسی زبان سریال ما همه مرده‌ایم (All of Us Are Dead) توانسته است در رتبه اول قرار بگیرد.

 

با وجود این که سال ۲۰۲۲ تقریباً به پایان رسیده است اما این شبکه قصد دارد تا آخرین لحضات این سال آمار مخاطبین را رصد کند و دلیل این کار فصل سوم سریال محبوب امیلی در پاریس (Emily in Paris) می باشد که کمتر از یک هفته است که در این پلتفرم پخش شده است و تا این لحظه توانسته ۱۱۷ میلیون ساعت تماشا شود.

 

می توانید لیست کامل منتشر شده را در تصویر زیر مشاهده کنید

لیست پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس در 2022 لیست پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس در 2022

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید