15
4108
1
1 سال پیش
پوستر جدید سریال The Last of Us منتشر شد: بی شک یکی از مورد انتظار ترین سریال های سال...

پوستر جدید سریال The Last of Us منتشر شد: بی شک یکی از مورد انتظار ترین سریال های سال آینده میلادی که در نزدیکی آن هستیم سریال آخرین نفر از ما (The Last of Us) است که اقتباسی است از بازی ای که همگی ما آن را می شناسیم. تنها یک ماه دیگر تا آغاز این سریال زمان باقی مانده است و شبکه «اچ‌بی‌او» در حال تلاش است که طرفداران این بازی را مشتاق نگه دارد و به همین دلیل پوستر جذاب جدیدی را از این سریال منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این پوستر دو بازیگر نقش اصلی این سریال یعنی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» را می بنیم که نقش های «جوئل» و «الی» را بازی می کنند. طرفداران این بازی حتماً نسخۀ ریمستر این بازی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد را به خاطر دارند، این پوستر و شکل ایستادن این دو بازیگر حداقل من را به یاد آن پوستر قدیمی آن نسخه انداخت.

 

هر زمان که قرار است بازی ای تبدیل به فیلم یا سریال تلویزیونی بشود طرفداران آن بازی نگران می شوند که شاید آن اقتباس به اندازه بازی نتواند خوب باشد؛ اما سازندگان این سریال وعده داده اند که این سریال بسیار به بازی پایبند بوده است. همچنین بلا رمزی چندی پیش در سخنرانی ای اعلام کرده است که طرفداران این بازی عاشق این سریال می شوند که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مشاهده کنید.

 

همینطور تریلری از این سریال به تازگی منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید؛ این تریلر برای طرفداران بازی می تواند بسیار جذاب باشد چون در این تریلر صحنه هایی را می بینیم که برای طرفداران بازی بسیار آشنا می باشد.

 

این سریال که توسط سازنده سریال محبوب چرنوبیل (Chernobyl) یعنی «کریگ مازن» ساخته شده است، وقایع بازی اول را پوشش می دهد؛ یعنی ۱۲ سال بعد از اینکه دنیا توسط یک عفونت از بین رفته است. جایی که «جوئل» که یک بازمانده است باید یک دختر ۱۴ ساله را سر تا سر ایالات متحده اسپورت کند، آن ها در این سفر با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

 

این سریال در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

پوستر جدید سریال The Last of Us منتشر شد

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • s_ali_m021
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    با قیافه الی اصن حال نمیکنم شبیه بازیش نی