4
4211
5
1 سال پیش
در یک تیزر حضور کیم کارداشیان در فصل دوازده American Horror Story تایید شد: همانطور که می دانید در...

در یک تیزر حضور کیم کارداشیان در فصل دوازده American Horror Story تایید شد: همانطور که می دانید در کار، «کیم کارداشیان» مسیر های زیادی را رفته است و کار های مختلفی را انجام داده است و حالا وارد عرصه ترس نیز شده است، طبق اخبار رسمی ای که اعلام شده اند، کارداشیان به بازیگران فصل دوازده سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) اضافه شده است که در ادامه بیشتر این موضوع را بررسی خواهیم کرد، با دیجی موویز همراه باشید.

 

این خبر با انتشار تیزری اعلام شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید، در این تیزر که حالتی مرموزانه و رمز گذاری شده دارد، اعلام می شود که «اما رابرتس» به این سریال باز می گردد و پس از آن نام کارداشیان را نیز می بینیم.

 

همانطور که می دانید پس از سریال پابه‌پای خانواده کارداشیان کارداشیان (Keeping Up with the Kardashians) کارداشیان دیگر با مدیوم تلوزیون غریبه نیست. همچنین به علاوه این برنامه، او در سریال های دیگر از جمله  آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) نیز ظاهر شده بود.

 

همچنان مشخص نیست که کارداشیان دقیقاً چه نقشی را در این سریال ایفا خواهد کرد اما با توجه به گزارش «ورایتی» می دانیم که قرار است او را به عنوان یکی از نقش های اصلی در این فصل ببینیم.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ هیچ تاریخ دقیقی برای پخش فصل دوازده اعلام نشده است و تنها می دانیم که این سریال در تابستان سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • ROZAVA MANATO
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    میخواستم سریالو شروع کنم که به لطف الهی از لیستم خط خورد…

  • bahar
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فکر کن کیم کارداشیانی که اینقدر عمل زیبایی کرده که نمیتونه عضلات صورتشو تکون بده بازیگری کنه پول چه ها که نمیکنه

  • redred101
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قشنگ تر بزنید به همه فیلم و سریال ها اون از لیدی گاگا تو جوکر اینم از کیم کارداشیان :/

    • EMAD J
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      ترسناک تر و چندش تر از این جونور؟

    • سونیا
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      بیلی ایلیشم که سریال بازی کرده😂😂