10
3591
4
1 سال پیش
ملاقات «آرون تیلور جانسون» با تهیه کننده مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» بر سر این نقش: طبق گزارشات منتشر شده...

ملاقات «آرون تیلور جانسون» با تهیه کننده مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» بر سر این نقش: طبق گزارشات منتشر شده بازیگر بریتانیایی «آرون تیلور جانسون» برای بحث بر سر بازی در نقش «جیمز باند» با تهیه کنندۀ این فیلم ملاقات کرده است. پس از خروج «دنیل کریگ» از این نقش اعلام شده بود که تیلور جانسون یکی از کاندید های بازی در این نقش می باشد.

 

بر طبق گزارشی که «پاک نیوز» منتشر کرده است اخیراً تیلور جانسون با تهیه کننده مجموعه فیلم های جیمز باند یعنی «باربارا براکلی» ملاقات کرده است و به نظر این ملاقات ها تا حدودی موفقیت آمیز بوده اند. مدتی پیش تهیه کنندگان این فیلم اعلام کرده بودند که به دنبال این هستند که جیمز باند بعدی سنی حدود سی سال داشته باشد.

 

«مایکل ویلسون» یکی دیگر از تهیه کنندگان این مجموعه فیلم مدتی پیش گفته بود “نباید فراموش کرد که جیمز باند یک کهنه سرباز است. او فرد با تجربه ای است و چند جنگ را پشت سر گذاشته است. اون توی سرویس هوایی ویژه بوده. نمیشه که یک بچه دبیرستانی آورد گذاشت توی این نقش. برای همینـه که دنبال کسی هستیم که اطراف سی سال سن داشته باشه.”

 

گذشته از بحث سن و سال، تیلور جانسون پیش از این در فیلم هایی مانند قطار سریع‌السیر (Bullet Train 2022)، کیک اس (Kick-Ass 2010گودزیلا (Godzilla 2014) و تنت (Tenet 2020) حضور داشته و ثابت کرده است که توانایی های اکشنی که برای این فیلم لازم است را دارد. همچنین این بازیگر تجربه ایفای نقش در مجموعه فیلم های بزرگ را دارد، همانطور که می دانید اون پیش از این در فیلم های کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier 2014) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron 2015) حضور داشته است.

 

پس از تمام این ها، پاک نیوز به یک نکته جالب اشاره کرده است؛ به نظر این خبرگزاری ممکن است تا زمان ساخته شدن این فیلم، تیلور جانسون زیادی برای ایفای نقش جیمز باند معروف شده باشد. چون تا سال ۲۰۲۴ قرار است دو فیلم کریون شکارچی (Kraven the Hunter 2023) و مرد ساده لوح (The Fall Guy 2024) از این بازیگر منتشر شوند. به علاوه این ها فیلمبرداری فیلم جیمز حداقل تا دو سال دیگر آغاز نخواهد شد، چون سازندگان هنوز بر سر رویکرد این فیلم تصمیمی نگرفته اند و فیلمنامه ای وجود ندارد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۴ دی سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این موضوع منتشر نشده است.

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Elmira_hs21
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این ارون تیلور صداش عین پسرای به بلوغ نرسیده.خدایی یکیو بذارین ابهت داشته باشه چیه این اخه

  • Deadly_p
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعا بین تام هاردی و آرون تیلور یکی رو انتخاب کردن سخت ترین کار ممکنیه که به دوش تهیه کننده افتاده جدی میگم مولایی

    • mahbod_tec
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      سرویس هوایی بریتانیا تو قدیم بیشتر نیروهاش اشراف بودن. تام هاردی قیافش به اشراف زاده ها نمیخوره

      • amir4245
        گزارش اسپویل
        (1 سال پیش)

        سرویس هوایی ویژه گفتن منظورشون s.a.s برای نیرو های این بخش از نیروهای نظامی بریتانیا اشرافیت به اندازه بقیه قسمت ها اثرگذار نیست و بیشتر به نخبه بودن خود نیرو برمیگرده از زمان تاسیسش تا امروز به همین شکل بوده