7
4269
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم The Boogeyman منتشر شد: همیشه وقتی بحث از ژانر وحشت می شود نام «استیون کینگ» ناخواسته...

تریلر رسمی فیلم The Boogeyman منتشر شد: همیشه وقتی بحث از ژانر وحشت می شود نام «استیون کینگ» ناخواسته در ذهن مان نقش می بندد. اون تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر ادبی را خلق کرده و برداشت های سینمایی زیادی از داستان های او شده است که از معروف ترین آن ها می توان به درخشش (The Shining 1980) به کارگردانی استنلی کوبریک اشاره کرد. اخیراً فیلم جدیدی از یکی از داستان های او اقتباس شده است که بوگیمن (The Boogeyman 2023) نام دارد و تریلر رسمی آن منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

بوگیمن داستان یک دختر نوجوان به همراه برادر کوچکش را روایت می کنند که همچنان در تلاش هستند با غم از دست دادن مادرشان کنار بیایند که در همین حین توسط یک فرد سادیستی در خانه شان گرفتار می شوند و تلاش می کنند تا پیش از این که دیر شود توجه پدر سوگوارشان را جلب کنند.

 

این فیلم رده بندی سنی «پی‌جی-۱۳» را دریافت کرده است؛ این رده سنی به والدین هشدار می دهد که این فیلم ممکن است برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب نباشند. دلایل انتخاب این رده سنی برای این فیلم “محتوای خشونت آمیز، مصرف مواد توسط نوجوانان، الفاظ رکیک و وحشتناک بودنـش” اعلام شده است.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به: «سوفی تاچر»، «کریس مسینا»، «دیوید دستمالچیان»، «مارین ایرلند»، «ویوین لایرا بلیر» و «مدیسون هو».

 

بوگیمن قرار است در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید