45
10149
4
1 سال پیش
تصویر جدید فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید افسانه ای ترین آدم کشی...

تصویر جدید فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید افسانه ای ترین آدم کشی که می شناسیم در حال بازگشتن به پرده های سینما می باشد؛ تنها چند ماه تا اکران فیلم جان ویک: بخش چهار (John Wick: Chapter 4) زمان باقی مانده است و تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پشت مشاهده کنید.

 

این تصویر توسط «اینترتیمنت ویکلی» منتشر شده است و در این تصویر جان ویک محبوب با بازی «کیانو ریوز» را می بینیم که درحالی که نانچیکو در دست دارد درحال مبارزه با شخصی است که به صورت کامل لباس نظامی پوشیده است.

 

در این قسمت که ادامه ای بر قسمت سوم این مجموعه یعنی جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) می باشد بازیگرانی از فیلم قبل نیز حضور دارند که عبارتند از «لنس ردیک» و «ایان مک‌شین».

 

به علاوه بازیگرانی که در بالا نام بردیم، بازیگران جدیدی نیز به تیم بازیگری این قسمت اضافه شده اند که عبارتند از: «اسکات ادکینز»، «دانی ین»، «کلنسی براون» و «مارکو زارور».

 

این قسمت آخرین قسمت از این مجموعه فیلم نخواهد بود و سازندگان این مجموعه فیلم درحال برنامه ریزی برای ساخت قسمت ۵ می باشند. همچنین جا دارد یادآوری کنیم که اولین اسپین آف دنیای جان ویک درحال حاضر در حال تولید است که برای اطلاعات بیشتر می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

جان ویک بخش چهار در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها شروع خواهد کرد اما تا زمان انتشار این مطلب در تاریخ ۳ دی سال ۱۴۰۱ همچنان مشخص نیست که این فیلم در چه تاریخی بر روی اینترنت قرار بگیرد.

 

 

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • vahid6105
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به نظر من خیلی قشنگه. اتفاقاً برخلاف اغلب سری‌ها که افت کیفیت دارن این نداشته. ولی خوب این فیلم‌ها به طور کلی داستان قوی ندارند. مشکلشون همینه.

  • Hamedshahali
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    والا اين جان ويك تا بياد دلار شده ٨٠ هزار تومن

  • ali_mostafa_zadeh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قسمت های یک تا سه با اینکه از لحاط داستان پردازی خیلی قوی نبودن ولی سبک اکشن و تیر اندازی فوق‌العاده‌ای رو به نمایش گذاشتن اما هالیوود نشون داده هرقدر دنباله های بیشتری برای فیلم هاش میسازه از اون جذابیت و شاهکاری نسخه ابتدایی کمتر و کمتر میشه.