11
4564
3
1 سال پیش
فیلمبرداری سریال The Penguin به زودی آغاز خواهد شد: همچنان دقیق نمی دانیم که «جیمز گان» و «پیتر سفرن»...

فیلمبرداری سریال The Penguin به زودی آغاز خواهد شد: همچنان دقیق نمی دانیم که «جیمز گان» و «پیتر سفرن» یعنی روسای «دی‌سی استودیوز» دنیای دی‌سی را به کدام سمت خواهند برد، تنها می دانیم که برنامه های آن ها اختلالی در دنیای بتمن «مت ریوز» ایجاد نمی کنند. این کارگردان اخیراً در مصاحبه ای که با «کلایدر» انجام داده است اطلاعاتی درمورد سریال پنگوئن (The Penguin) منتشر کرده است. این سریال اسپین آف فیلم بتمن (The Batman 2022) به کارگردانی شخص ریوز می باشد.

 

بتمن در سال ۲۰۲۲ با فروشی ۷۷۰ میلیون دلاری که در سرتاسر جهان داشت تبدیل به یکی از پول ساز ترین پروژه های دی‌سی شد و پس از آن اعلام شد که قرار است ادامه ای برای این فیلم ساخته شود و همچنین چند اسپین آف از آن وارد مرحله تولید می شوند. در همین مصاحبه ریوز اطلاعاتی درمورد ساخت قسمت دوم فیلم بتمن نیز در میان گذاشته است که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مشاهده کنید.

 

پنگوئن نیاز به معرفی ندارد، او یکی از شرور ترین شخصیت های داستان های بتمن است که در قسمت اول این فیلم «کالین فارل» نقش او را بازی کرده بود؛ حالا فارل قرار است در این مینی سریال بازگردد و دوباره این نقش را ایفا کند. مت ریوز در این مورد گفته است: “ما خیلی خیلی خیلی زود فیلمبرداری سریال پنگوئن را با کالین شروع می کنیم.”

 

همچنین مدتی پیش کالین فارل اعلام کرده بود که فیلمنامه قسمت اول این سریال را خوانده و به شدت از آن راضی بوده است.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۲ دی سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ اطلاعات دیگری درمورد این سریال و یا تاریخ انتشارش به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • armitalp
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کاش رابین لرد تیلور رو میووردن از سریال gotham اون شخصیت پنگوئن رو خیلی دوست داشتم

  • amb420
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اووووووووووف،ایول

  • shahmir20
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه خبر خوبی! شنیده بودم فیلمبرداری از فوریه شروع می‌شه. داستان گویا به رقابت پنگوئن با سوفیا فالکون می‌پردازه، اما مافیای گاتهام که بدون بلک مسک نمی‌شه. به شدت منتظریم.