8
4744
0
1 سال پیش
احتمال پیوستن جنا اورتگا به قسمت دوم فیلم Beetlejuice به کارگردانی تیم برتون: اگر طرفدار واقعی سینما باشید به...

احتمال پیوستن جنا اورتگا به قسمت دوم فیلم Beetlejuice به کارگردانی تیم برتون: اگر طرفدار واقعی سینما باشید به احتمال زیاد فیلم بیتل‌جوس (Beetlejuice 1988) به کارگردانی «تیم برتون» را بارها دیده اید و خوشحال خواهید شد که بگوییم قسمت دوم این فیلم با نام بیتل‌جوس ۲ (Beetlejuice 2) پس از سال ها در دست ساخت قرار گرفته است. در ادامه این خبر اخباری که تا کنون از این فیلم منتشر شده اند را مرور می کنیم.

 

همانطور که در اطلاع هستید آخرین ساخته تیم برتون با نام ونزدی (Wednesday) مدتی پیش از طریق نتفلیکس منتشر شد و موفق شد تبدیل به یکی از موفق ترین سریال های این پلتفرم بشود. اگر این سریال را دیده باشید بی شک از بازی بازیگر نقش اول این سریال یعنی «جنا اورتگا» نیز لذت برده اید. اخیراً هالیوود ریپورتر طی خبری اعلام کرده است که جنا اورتگا در حال گفتگو است تا به جمع بازیگران این فیلم بپیونند.

 

اگر این گفتگو ها با موفقیت به پایان برسند و این بازیگر به این فیلم بپیوندد، احتمالاً نقش دختر «لیدیا دیتش» را بازی خواهد کرد. در فیلم اصلی «وینونا رایدر» نقش لیدیا دیتش را بازی کرده بود.

 

خبر خوب دیگری که مورد بحث قرار گرفته است، کارگردانی این فیلم می باشد. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است می توان گفت کارگردانی قسمت دوم این فیلم نیز توسط شخص «تیم برتون» انجام خواهد شد.

 

همچنین در انتها جا دارد اشاره کنیم که در این قسمت نیز «مایکل کیتون» نقش بیتل‌جوس را ایفا خواهد کرد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۱، هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است و تنها می دانیم که فیلمبرداری این فیلم از شهریور آغاز خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید