4
4722
0
1 سال پیش
«فلوریان زلر» کارگردان تازه نفسی است که به سرعت درحال پیشرفت است، پدر (The Father 2020) اولین فیلم بلند...

«فلوریان زلر» کارگردان تازه نفسی است که به سرعت درحال پیشرفت است، پدر (The Father 2020) اولین فیلم بلند این کارگردان بود که به شدت موفق بود و توانست دو اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمنامۀ اقتباسی را برای زلر و «آنتونی هاپکینز» بازیگر این فیلم به ارمغان بیاورد. فیلم دوم این کارگردان به نام پسر (The son 2022) که به تازگی در جشنواره ونیز و تورنتو به نمایش در آمده به شدت مورد استقبال قرار گرفته و تحسین شده است.

 

به تازگی زلر پروژه بعدی خودش را اعلام کرده، پروژه‌ای که تا حدودی همه را شوکه کرده است؛ برعکس چیزی که بیشتر ما انتظارش را داشتیم این پروژه اقتباسی از نمایشنامه خودش به نام «مادر» نخواهد بود و تعجب آورتر این که حتی فیلم هم نخواهد بود. سومین پروژه این کارگردان سریالی اقتباسی خواهد بود از نمایشنامۀ ایتالیایی «سه‌گانۀ لیمن» به نویسندگی «استفانو ماسینی». این سریال اولین تولید شرکت «بلو مورنینگ پیکچرز» خواهد بود که شخص زلر جدیداً آن را ثبت کرده است.

 

این نمایشنامه داستان سه برادر مهاجر را روایت می‌ کند که به آمریکا می آیند و یک شرکت سرمایه‌ گذاری تاسیس می کنند و این شرکت در سال 2008 از هم می پاشد و به دنبال آن بحران مالی عظیمی بوجود می آید.

 

فلوریان زلر یک نویسنده و فیلمنامه نویس فرانسوی است که از سال 2002 فعالیت خودش را آغاز کرده است. این هنرمند فرانسوی تا به حال موفق به دریافت جایزه های زیادی از جمله جایزه انترالیه و جایزه مولیر شده است. این کارگردان چندی پیش وارد عرصه سینما شد و شروعی به شدت موفق داشت که همچنان ادامه داد.

 

همه مشتاق هستند تا ببینید آیا زلر در اولین تجربه ساخت سریالش هم مانند تئاتر و سینما موفق خواهد بود یا خیر. زلر به علاوه کارگردانی این سریال همچنین فیلمنامه آن را هم خواهد نوشت. هنوز اطلاعاتی بیشتری درمورد این پروژه منتشر نشده است.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید