14
4910
0
1 سال پیش
طرفداران نتفلیکس به شکل افراطی ای درحال تماشا کردن سریال مضطرب کنندۀ هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey...

طرفداران نتفلیکس به شکل افراطی ای درحال تماشا کردن سریال مضطرب کنندۀ هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) با بازی «ایوان پیترز» هستند و رکورد جدیدی را برای این سریال که درمورد یک قاتل سریالی آدم خوار است به ثبت رسانده اند.

 

این سریال به سازندگی «رایان مورفی» برای سومین هفتۀ متوالی در لیست پر بیننده ترین سریال های نتفلیکس بود و در این هفته ۲۰۵٫۳۳ ساعت دیده شد؛ این به این معنی است که این سریال محدود در لیست پر بیننده ترین سریال های انگلیسی زبان نتفلیکس در تمام دوران در رتبه دوم قرار می گیرد. این سریال تا به حال جمعاً ۷۰۱٫۳۷ میلیون ساعت دیده شده است.

 

رتبه اول پر بیننده ترین سریال نتفلیکس در ۲۸ روز اول انتشارش همچنان در دست سریال بازی مرکب (Squid Game) با ۱٫۶۵ میلیارد ساعت تماشا است.

 

این سریال ۱۰ قسمتی در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد و داستان یک قاتل سریالی واقعی را روایت می کند که در بین سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ دست به قتل ۱۷ مرد و پسر زده است، بیشتر این سریال از دید قربانیان این قاتل روایت می شود. این سریال همچنین نژادپرستی و شکست های پلیس ایالت ویسکانسین را هم به تصویر می کشد که به یک قاتل سریالی این اجازه را داده است که بیش از یک دهه آزادانه به کار هایش ادامه بدهد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید