6
4328
2
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan & Wendy منتشر شد: همیشه فیلم های فانتزی بخشی جذاب از زندگی...

اولین تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan & Wendy منتشر شد: همیشه فیلم های فانتزی بخشی جذاب از زندگی هر دوستدار فیلمی بوده اند، بخشی که بی شک همگی ما در بین فیلم هایی که مالامال از صحنه های خشونت آمیز هستند به آن ها نیاز داریم. اگر شما نیز با ما هم عقیده هستید خوشحال خواهید شد که بدانید فیلم جدید «دیوید لاوری» با نام پیتر پن و وندی (Peter Pan & Wendy 2023) قرار است تا مدتی دیگر پخش شود و اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این لایو اکشن که از روی یکی از داستان های «جیمز بری» به همین نام اقتباس شده است، داستان پسری را روایت می کند که بزرگ نمی شود و سه خواهر و برادر جوان را استخدام می کند تا در یک سفر جادویی به جزیره محصور نورلند او را همراهی کنند.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «آلن تودیک»، «مالی پارکر»، «جیم گافیگان»، «یارا شهیدی»، «جود لا».

 

فیلمبرداری اصلی این فیلم قرار بود در تاریخ ۱۷ آپریل سال ۲۰۲۰ آغاز شود اما به دلیل همه گیری کرونا فیلمبرداری در تاریخ ۱۶ مارس سال ۲۰۲۱ آغاز شد.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۸ آپریل سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hesam.71
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آره پیتر پن روهم زن کردن..فرشته هم سیاه پوست مثل همیشه..هالیوود احمقه

    • mahi_5050
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      پیتر پن رو زن نکردن که خدایا…