14
9489
0
1 سال پیش
تیزر فصل هشتـم و نهایی سریال Fear The Walking Dead منتشر شد: همیشه اخبار جدید از جهان مردگان متحرک...

تیزر فصل هشتـم و نهایی سریال Fear The Walking Dead منتشر شد: همیشه اخبار جدید از جهان مردگان متحرک (The Walking Dead) طرفداران این جهان را شاد و مشتاق می کند و طرفداران اسپین آف این سریال یعنی از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) بی شک خوشحال خواهند شد که بدانند اولین تیزر رسمی فصل هشتـم این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

در این تیزر کوتاه نگاه نزدیک تری به درگیری بین مورگان و مدیسون با پادری می اندازیم، سازمان مرموزی که برای اولین بار در پایان فصل هفتم این سریال معرفی شد. با وجود این که در این تیزر، بیشتر با پادری آشنا می شویم، اما همچنان این سازمان برای ما یک مسئله مرموز در این سریال می باشد.

 

همچنین در این تیزر می بینیم که مورگان، مدیسون، دوایت و شخصیت های اصلی سریال برای مقابله با پادری آماده می شوند و به نظر می رسد قرار است حداقل در نیمه اول فصل، سریال تمرکز زیادی بر روی این سازمان داشته باشد.

 

یکی از جذاب ترین قسمت های این تیزر بخشی است که به نظر می رسد مدیسون توسط یک واکر گاز گرفته می شود و سازمان پادری درمانی دارد و تا زمانی که او برای آن ها کار می کند، او را زنده نگه می دارند. اگر چنین باشد این سازمان یکی از بخش های اصلی جهان مردگان متحرک خواهد شد.

 

 

فصل هشتم این سریال قرار است در تاریخ 14 می سال 2023 پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید