7
4163
0
1 سال پیش
تیزر فصل نهم سریال The Flash منتشر شد: مدتی پیش بود که طی خبری اعلام کردیم که زمان پخش...

تیزر فصل نهم سریال The Flash منتشر شد: مدتی پیش بود که طی خبری اعلام کردیم که زمان پخش فصل نهم سریال فلش (The Flash) مشخص شده است و قرار است این سریال در تاریخ ۸ فوریه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند، همچنین اعلام کردیم که این فصل قرار است فصل نهایی این سریال باشد. حالا اخیراً تیزری از این فصل نیز منتشر شده است که می توانید آن را در پایان این پست مشاهده کنید.

 

در ابتدای این تیزر کوتاه «جو وست» را می بینیم که به «بری آلن» می گوید که به او بخاطر کار هایی که در نه سال گذشته کرده است افتخار می کند و در ادامه بری آلن را می بینیم که در جنگلی با لباس فلش اما بدون ماسک ایستاده است و به شخصی می گوید که برای نجات دادن دنیا به کمک او نیاز دارد.

 

فصل نهم این سریال از یک هفته بعد از نبرد فلش و فلش معکوس آغاز می شود. همچنین در این فصل بری الن و آیریس وست آلن باز با هم ارتباط برقرار می کنند و حتی از قبل هم به همدیگر نزدیکتر می شوند. و از آنجایی که فلش باید برای آخرین بار سنترال سیتی را نجات بدهد انتظار می رود که عظیم ترین مبارزه این سریال را در این فصل ببینیم.

 

از بازیگران فصل نهم این سریال می شود اشاره کرد به: «کندیس پتن»، «دانیل پانابیکر»، «دانیل نیکولت»، «کایلا کامپتون» و «براندون مک نایت».

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید