9
3256
0
1 سال پیش
تاریخ پخش فصل نهـم و نهایی سریال The Flash مشخص شد: اخیراً شبکه «سی‌دابلیو» اعلام کرده است که فصل...

تاریخ پخش فصل نهـم و نهایی سریال The Flash مشخص شد: اخیراً شبکه «سی‌دابلیو» اعلام کرده است که فصل نهـم سریال فلش (The Flash) که قرار است آخرین فصل این مجموعه نیز باشد در اوایل سال میلادی آینده پخش خودش را آغاز می کند. تاریخ تعیین شده برای آغاز این فصل ۸ فوریه سال ۲۰۲۳ می باشد. فصل نه ۱۳ قسمت خواهد داشت.

 

فصل نهم این سریال از یک هفته بعد از نبرد فلش و فلش معکوس آغاز می شود. همچنین در این فصل بری الن و آیریس وست آلن باز با هم ارتباط برقرار می کنند و حتی از قبل هم به همدیگر نزدیکتر می شوند. و از آنجایی که فلش باید برای آخرین بار سنترال سیتی را نجات بدهد انتظار می رود که عظیم ترین مبارزه این سریال را در این فصل ببینیم.

 

همچنین به همراه اعلام تاریخ، مدیر شبکه سی‌دابلیو در بیانیه ای درمورد این فصل گفته است: “فلش به عنوان یکی از بزرگترین سریال های تاریخ سی‌دابلیو در خاطر ها می ماند. تیم سازنده این سریال یک فصل حماسی را آماده کرده اند که پر است از پیچش های داستانی، ستاره های مهمان و غافلگیری که مطمئناً تمام طرفداران از آن ها لذت می برند.”

 

از بازیگران فصل نهم این سریال می شود اشاره کرد به: «کندیس پتن»، «دانیل پانابیکر»، «دانیل نیکولت»، «کایلا کامپتون» و «براندون مک نایت».

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید