11
6069
0
1 سال پیش
پوسترهای شخصیت‌های فصل سوم سریال Emily In Paris منتشر شدند: تنها چند هفته دیگر تا انتشار فصل سوم سریال...

پوسترهای شخصیت‌های فصل سوم سریال Emily In Paris منتشر شدند: تنها چند هفته دیگر تا انتشار فصل سوم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) باقی مانده است و شبکه نتفلیکس درحال تلاش است تا مخاطبین این سریال را برای فصل جدید مشتاق کند که به نظر می رسد موفق هم شده است.

 

خیراً این شبکه پوستر های شخصیت های این فصل را منتشر کرده است؛ پوستر های منتشر شده آنقدر چشم نواز هستند که حتی کسانی که تا به امروز این سریال را ندیده اند را مشتاق تماشا می کنند. می توانید این پوستر های منتشر شده را در پایان این پست مشاهده کنید. فصل سوم این سریال در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ از پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

جا دارد اعلام کنیم که مدتی پیش تریلر فصل سوم این سریال نیز منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

در این فصل هم «دارن استار» برای تهیه کنندگی سریال بازگشته است و از بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به «لوکاس براوو»؛ «اشلی پارک»؛ «کامیل رازات»؛ «ساموئل آرنولد»؛ «برونو گوری»؛ «ویلیام آبادی» و «لوسین لاویسکونت».

 

 

همانطور که از اسم سریال مشخص است این سریال داستان زندگی امیلی اهل آمریکا را روایت می کند که ناگهان خودش را در یک موقیت شغلی در پاریس می بیند. این سریال پخش خودش را در سال ۲۰۲۰ شروع کرد و در دوران همه گیری کرونا موفق شد نظر بینندگان زیادی را به خودش جلب کند.

 

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن ها کلیک کنید:

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید