20
14197
0
1 سال پیش
تریلر فصل سوم سریال Emily in Paris منتشر شد: نتفلیکس اخیراً تریلری از فصل سوم سریال امیلی در پاریس...

تریلر فصل سوم سریال Emily in Paris منتشر شد: نتفلیکس اخیراً تریلری از فصل سوم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) منتشر کرده است که نگاهی اجمالی به فصل سوم این سریال درام عاشقانه و البته کمدی می اندازد. فصل سوم این سریال در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ از پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد. می توانید تریلر منتشر شده را در پایان این پست مشاهده کنید.

 

این تریلر جدید امیلی را نشان می دهد که پس از اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاد بر سر یک دوراهی قرار می گیرد، او بین دو مرد و دو شغل سرگردان است و نمی داند می خواهد چه مسیری را برای زندگی پرتلاطمـش انتخاب کند. اما با وجود تمام پیچیدگی هایی که قرار است برای این کاراکتر جذاب پیش بیاید همچنان سریال پر است از تصاویر چشم نواز.

 

در این فصل هم «دارن استار» برای تهیه کنندگی سریال بازگشته است و از بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به «لوکاس براوو»؛ «اشلی پارک»؛ «کامیل رازات»؛ «ساموئل آرنولد»؛ «برونو گوری»؛ «ویلیام آبادی» و «لوسین لاویسکونت».

 

همانطور که از اسم سریال مشخص است این سریال داستان زندگی امیلی اهل آمریکا را روایت می کند که ناگهان خودش را در یک موقیت شغلی در پاریس می بیند. این سریال پخش خودش را در سال ۲۰۲۰ شروع کرد و در دوران همه گیری کرونا موفق شد نظر بینندگان زیادی را به خودش جلب کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید