10
4333
0
1 سال پیش
زمان پخش سریال The Lying Life of Adults اعلام شد: نتفلیکس تاریخ پخش سریال «زندگی دروغین آدم بزرگ ها»...

زمان پخش سریال The Lying Life of Adults اعلام شد: نتفلیکس تاریخ پخش سریال «زندگی دروغین آدم بزرگ ها» را اعلام کرد. این سریال از روی رمانی به همین نام به نویسندگی «النا فرانته» نویسندۀ معروف ایتالیایی اقتباس شده است. از دیگر رمان های معروف این نویسنده می شود به رمان «دوست نابغۀ من» اشاره کرد. نتفلیکس به همراه تاریخ پخش، یک پوستر هم از این سریال منتشر کرده است که می توانید در انتهای این متن آن را مشاهده کنید.

 

طبق اعلام رسمی نتفلیکس این سریال در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱ بر روی این پلتفرم قرار خواهد کرد. کارگردانی این سریال توسط «ادواردو دی آنجلیس» انجام شده است و از بازیگران آن می شود به «والریا گولینو» بازیگر سریال (The Morning Show) اشاره کرد که نقش «عمع ویتوریا» عمۀ شخصیت اصلی داستان یعنی «جووانا» را بازی می کند. بازیگری که نقش خود جووانا را بازی می کند «جوردانا مارنگو» می باشد.

 

همچنین از دیگر بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به «آلساندرو پرتسیوزی» در نقش پدر جووانا و «پینا تورکو» در نقش مادرش.

 

کتاب زندگی دروغین آدم بزرگ ها داستان زندگی جووانا از کودکی تا بلوغ را روایت می کند.

 

فیلمنامۀ این سریال شش قسمتی به شدت مورد انتظار توسط شخص النا فرانته، «فرانچسکو پیکولو» و ادواردو دی آنجلیس نگارش شده است و تهیه کنندگی این سریال توسط «فاندانگو مدیا» انجام شده است .

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید