19
6363
2
1 سال پیش
پوسترهای جدید فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شدند: در حال حاضر رویداد «کامیک کان اکسپرینس» در برزیل درحال...

پوسترهای جدید فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شدند: در حال حاضر رویداد «کامیک کان اکسپرینس» در برزیل درحال برگزاری است که در این رویداد در روز های گذشته فیلم ها و سریال های زیادی خبر های جدیدی از پروژه های جدیدشان را منتشر کرده اند. خب مجموعه فیلم محبوب جان ویک هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

کیانو ریوز اخیراً در این رویداد حاضر شده است و دو پوستر جدید از فیلم جان ویک: بخش چهار (John Wick: Chapter 4) را منتشر کرده است که می توانید آن ها را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این قسمت از این مجموعه، جان ویک بلاخره راهی برای شکست گروه عالی رتبه پیدا می کند؛ اما پیش از این که بتواند آزادی خودش را به دست بیاورد باید با دشمن جدیدی رو به رو شود که سر تا سر دنیا متحدین قدرتمندی دارند و همچنین نیرویی که دوستان قدیمی را تبدیل به دشمن می کند.

 

جا دارد اعلام کنیم که اولین اسپین آف دنیای سینمایی جان ویک به نام بالرین در دست ساخت است و احیراً مطلع شده ایم که «آنجلیکا هیوستون» که در قسمت سوم این مجموعه حضور داشت هم در این فیلم ایفای نقش می کند.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ بر روی پرده های سینما برود و همچنان مشخص نیست که کی بر روی اینترنت قرار می‌گیرد.

 

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن‌ها کلیک کنید

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Salo
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جان ویک این قسمت نقش خدا رو بازی می‌کنه!!

  • Mohammadffeffw
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جان ویک جون مادرت تو این قسمت بمیر دیگه آدمی نمونده که نتونی از پس کشتنش بر بیای😄