10
4255
1
1 سال پیش
تریلر فصل دوم سریال How I Met Your Father منتشر شد: همگی سریال به یاد ماندنی آشنایی با مادر...

تریلر فصل دوم سریال How I Met Your Father منتشر شد: همگی سریال به یاد ماندنی آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) را به خاطر داریم و آن را دیده ایم؛ پس حتماً بخاطر سریال آشنایی با پدر (How I Met Your Father) هم هیجان دارید و خبر خوب این است که اخیراً تریلر رسمی فصل دوم این سریال منتشر شده است. می توانید این تریلر را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

اتفاقات این سریال چندین سال پس از اتفافات آشنایی با مادر و در سال ۲۰۵۰ رخ می دهند، جایی که «سوفی» با بازی «کیم کاترال» داستان آشنا شدن با همسرش در سال ۲۰۲۲ را برای پسرش تعریف می کند.

 

فصل اول این سریال در تاریخ ۱۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ پخش خودش را آغاز کرد و ده قسمت داشت، اما این فصل همانند فصل پیش نیست و تعداد قسمت ها بیشتر شده اند و قرار است با فصلی ۲۰ قسمتی مواجه شویم.

 

از بازیگرانی که در این فصل ایفای نقش می کنند می توان نام برد از: «کیم کاترال»، «دانیل آگوستین»، «اشلی ریس» و «جاش پک».

 

فصل اول این سریال در تاریخ ۱۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ پخش خودش را آغاز کرد، این سریال تا این لحظه در سایت «آی‌ام‌دی‌بی» موفق شده است که امتیاز ۵٫۵ از ۱۰ را بگیرد؛ هرچند که این امتیاز مقداری پایین است اما ممکن است این سریال بتواند در فصل دومـش نظر مخاطبین را عوض کند و امتیاز بالاتری را دریافت کند.

 

فصل دوم این سریال قرار است از تاریخ ۴ بهمن سال ۱۴۰۱ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hannah13
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعا منتظرشم *-*