3
990
0
12 دقیقه قبل
شبکه‌ی HBO تریلر سریال “Dune: Prophecy” اسپین آف مجموعه فیلم‌های “Dune” را منتشر کرد و بالاخره زمان بازگشت به...

شبکه‌ی HBO تریلر سریال “Dune: Prophecy” اسپین آف مجموعه فیلم‌های “Dune” را منتشر کرد و بالاخره زمان بازگشت به آراکیس فرا رسیده است.

 

داستان این سریال ده هزار سال قبل از اتفاقات مجموعه فیلم‌های “Dune” به کارگردانی دنیس ویلنو اتفاق می‌افتد و داستان منشا بن گسریت را دنبال میکند. بن گسریت یک محفل سرّی از ساحره‌های قدرتمند است که در پشت پرده بر روی سیاست‌های این دنیا تاثیر گذار هستند.

 

خلاصه داستان رسمی این سریال به این شرح است: از دنیای گسترده‌ی “Dune” که توسط نویسنده‌ی مشهور فرانک هربرت خلق شده است و ده هزار سال قبل از به قدرت رسیدن پال آتریدس جریان دارد، “Dune: Prophecy” داستان دو خواهر هارکونن را دنبال میکند که از نیرویی استفاده میکنند که آینده‌ی بشریت را تهدید میکند و چیزی را میسازند که بعدا با نام بن گسریت شناخته میشود. این سریال اقتباسی از رمان “Sisterhood of Dune” به نوشته‌ی برایان هربرت و کوین جی اندرسون است.

 

امیلی واتسون در نقش والیا هارکونن، رهبر انجمن خواهری بن گسریت و اولیویا ویلیامز نقش خواهرش تولا هارکونن را بازی میکند. هر دوی آن‌ها اجداد خاندان شیطانی هارکونن هستند. خاندانی که در مجموعه فیلم‌های “Dune” به پال آتریدس و پدرش خیانت میکنند. مارک استرانگ نقش امپراطور جاویکو کورینو و سارا سوفی بوسنینا نقش دخترش شاهزاده اینز را بازی میکنند. همچنین بازیگران دیگری مانند ترویس فیمل، جودی می، جاش هیوستون، کلوئی لی، جید آنوکا، فائولین کانینگهام، ادوارد دیویس، آئوفی هایندس، کریس میسون، شالوم برون فرانکلین، کامیلا بیپات، جیها، تابو، چاریترا چاندران، جسیکا باردن، اما کنینگ و یرین ها نیز در این سریال حضور دارند.

 

“Dune: Prophecy” قرار است در تاریخ یکشنبه 17 نوامبر (27 آبان) از شبکه‌ی HBO و سرویس استریم Max پخش شود. این فصل از سریال شامل شش اپیزود است و روزهای یکشنبه پخش خواهند شد.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید