8
6052
4
1 سال پیش
قسمت دوم فیلم M3gan ساخته و در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد: با وجود این که مدت زیادی از...

قسمت دوم فیلم M3gan ساخته و در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد: با وجود این که مدت زیادی از اکران فیلم ترسناک مگان (M3gan 2022) نگذشته است اما این فیلم روز به روز درحال موفق تر شدن است؛ چند روز پیش طی خبری فروش ۹۰ میلیونی این فیلم پس از تنها دو هفته اکران را اعلام کردیم و حالا خبری منتشر شده است که بیش از پیش ما را برای دیدن این فیلم مشتاق می کند؛ قسمت دوم این فیلم به نام مگان ۰۲ ساخته خواهد شد و در سال ۲۰۲۵ در سینما ها اکران می شود.

 

در خلاصه داستان قسمت اول این فیلم آمده است: یک مهندس رباتیک که در یک کمپانی اسباب بازی سازی کار می کند عروسکی انسان نما را می سازد که این عروسک کم کم شروع به پیدا کردن شخصیت می کند.

 

طبق اخبار رسمی ای که تا به این لحظه منتشر شده اند «الیسون ویلیامز» و «وایلت مک‌گرو» در قسمت دوم این فیلم برای ایفای نقش های «جما» و «کیدی» باز خواهند گشت و همانند قسمت اول فیلمنامه فیلم توسط «آکلا کوپر» نگارش خواهد شد. همچنین این قسمت هم توسط دو غول ژانر وحشت یعنی «جیسون بلام» و «جیمز وان» تهیه می شود.

 

این فیلم به علاوه فروش موفقش، توسط اکثر منتقدین تحسین شده است.

 

قسمت اول این فیلم همچنان در سینما ها درحال اکران است و قسمت دوم قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه سال ۲۰۱۵ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • sadeqmansoory
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ولی رو اون روباته زیاد جالب کار نکردن بعضی سکانساش که اصن از آدم واقعی استفاده کردن خیلی تابلوعه.

  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی هم عالی

  • Osmol
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من رفتم سینما دیدم جالب بود

  • amirrian5
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قسمت اولو کیفیت پرده دیدم همون کپی چاکی بود