1
2525
0
1 سال پیش
اولین تصاویر قسمت ویژه سریال Doctor Who منتشر شدند: چند روز پیش طی خبری اعلام کردیم که تریلر قسمت...

اولین تصاویر قسمت ویژه سریال Doctor Who منتشر شدند: چند روز پیش طی خبری اعلام کردیم که تریلر قسمت ویژه سریال دکتر هو (Doctor Who) به عنوان کادوی کریسمس توسط بی‌بی‌سی منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید. این قسمت به مناسبت تولد شصت سالگی این سریال در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

 

اما این کل ماجرا نیست؛ همانطور که می دانید دکتر ها در طول زمان تغییر کرده اند، اولین بار «ویلیام هارتنل» در سال ۱۹۶۳ این نقش را بازی کرده است و تا به اینجا این نقش سیزده بازیگر مختلف داشته است؛ اما یکی از این شخصیت ها را می توان به نوعی محبوب ترین دکتر معرفی کرد؛ دکتر دهم «دیوید تننت».

 

دیوید تننت به مدت پنج سال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ این نقش را بازی کرد و بعد از آن «مت اسمیت» به مدت دو سال نقش دکتر را بر عهده گرفت؛ اخیراً اعلام شده است که دیوید تننت باری دیگر در این قسمت ویژه نقش دکتر را بازی خواهد کرد. این خبر باعث شادی تمامی طرفداران این سریال شد.

 

اخیراً تصاویر جدیدی نیز از این قسمت ویژه منتشر شده اند که می توانید آن ها را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این نقش از سال ۲۰۱۷ به «جودی ویتاکر» داده شده بود که بعد از ۵ سال از این نقش کناره گیری کرده است؛ بدین ترتیب درحال حاضر دیوید تننت دکتر چهاردهم به حساب می آید و بعد از این قسمت ویژه این نقش به دکتر پانزدهم یعنی «شوتی گتوا» داده می شود که یک بازیگر سیاه پوست اسکاتلندی می باشد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید