5
2832
0
1 سال پیش
تریلر قسمت ویژه سریال Doctor Who و بازگشت دیوید تننت: قرار است سال ۲۰۲۳ سال هیجان انگیزی برای سریال...

تریلر قسمت ویژه سریال Doctor Who و بازگشت دیوید تننت: قرار است سال ۲۰۲۳ سال هیجان انگیزی برای سریال دکتر هو (Doctor Who) باشد. فصل جدید این سریال قرار است در این سال پخش خودش را آغاز کند و جدیداً بی‌‍بی‌سی به عنوان هدیه کریسمس تریلر قسمت ویژه شصت سالگی این سریال را منتشر کرده است؛ این تریلر خبر از بازگشت دکتر محبوب «دیوید تننت» و «کاترین تیت» می دهد. می توانید این تریلر را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در آغاز این تریلر «دونا نوبل» را می بینیم که می گوید “بعضی وقتا فکر می کنم یه چیزی گم شده، انگار یه چیز دوست داشتنی داشتم که رفته.” نه تنها دونا نوبل، دکتر را به خاطر نمی آورد بلکه دکتر در قسمتی از این تریلر اعلام می کند که اگر دونا او را به خاطر بیاورد خواهد مُرد.

 

همچنین در قسمتی از این تریلر «نیل پاتریک هریس» را می بینیم که با گفتن دیالوگ “بازی تازه شروع شده” وعدۀ یک هرج و مرج را می دهد. این تیزر نگاهی اجمالی به اتفاقات این سریال می اندازد و همچنین حضور شخصیت های مورد انتظاری را به تصویر می کشد که عبارتند از «یاسمین فینی» در نقش «رز» و «شوتی گتوا» در نقش دکتر پانزدهم.

 

همانطور که احتمالاً می دانید دکتر سیزدهم یعنی «جودی ویتاکر» از این نقش خارج شده است و شوتی گتوا بازیگر سیاه پوست اسکاتلندی قرار است دکتر پانزدهم باشد. فصل چهاردهم این سریال در نوامبر ۲۰۲۳ بعد از پخش این قسمت ویژه پخش خودش را آغاز خواهد کرد. با این احتساب دیوید تننت دکتر چهاردهم می باشد.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید