9
3870
3
1 سال پیش
فروش موفق ۲۸ میلیون دلاری فیلم Cocaine Bear در هفته اول اکرانـش: در این مدت تبلیغات زیادی برای فیلم...

فروش موفق ۲۸ میلیون دلاری فیلم Cocaine Bear در هفته اول اکرانـش: در این مدت تبلیغات زیادی برای فیلم جدید «الیزابت بنکس» یعنی خرس کوکائینی (Cocaine Bear 2023) انجام شد که به نظر می رسد موفقیت آمیز بوده اند و این فیلم در اولین آخر هفته خود حتی از پیش بینی ها نیز پیشی گرفت و توانست در باکس آفیس جهانی فروشی ۲۸ میلیون دلاری را تجربه کند. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در این فیلم تعدادی پلیس، جنایت کار، نوجوانان و توریست را می بینیم که در جنگی در جورجیا هستند، یعنی جایی که یک خرس ۲۲۵ کیلیویی مقدار زیادی کوکائین را بلعیده است و ضربه هایش حتی از قبل از سهمگین تر شده اند.

 

این فیلم در روز ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۳ بر روی پرده های سینما رفت و موفق شد در اولین روز فروشی ۸٫۶ میلیون دلاری را تجربه کند، البته فروش دو میلیون دلاری این فیلم در پیش نمایش نیز به این عدد اضافه شده است. پیش بینی می شد که این فیلم در اولین آخر هفته اکرانـش فروشی ۱۵ تا ۱۷ میلیون دلاری داشته باشد اما توانست از حد انتظارات نیز فراتر برود.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرده به «کری راسل»، «اوشی جکسون جونیور»، «کریستین کانوری جنینگ»، «آلدن ارنرایک»، «جسی فرگوسن»، «ایسایا ویتلک جونیور»، «کریستوفر هیویو» و «مارگو مارتیندال».

 

می توانید تریلر رسمی این فیلم که از اتفاقات واقعی الهام گرفته است را از اینجا مشاهده کنید.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کی میاد

  • M.R.X
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه ایده های سمی به فکر نویسنده ها میرسه

    • adpro2
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      بر اساس واقعیته