4
3158
0
1 سال پیش
کنفرانس خبری فیلم (The Son 2022) در ونیز برگزار شد و هیو جکمن بازیگر (Reminiscence 2021) درمورد نقش «پیتر»...

کنفرانس خبری فیلم (The Son 2022) در ونیز برگزار شد و هیو جکمن بازیگر (Reminiscence 2021) درمورد نقش «پیتر» صحبت کرد. فیلم «پسر» دومین تجربه کارگردانی «فلوریان زلر» است. زلر با فیلم اولش (The Father 2020) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامۀ اقتباسی شد. این فیلم هم مانند فیلم اولش از روی  یکی از نمایشنامه های خودش اقتباس شده است. همچنین «ونسا کربی» بازیگر فیلم (The World to Come 2020) در این فیلم نقش «بث» همسر جدید پیتر و «لورا درن» بازیگر فیلم (Marriage Story 2019) نقش «کیت» همسر سابق پیتر را بازی کرده اند. تمام اشخاص نام برده شده به علاوه «ذن مک گرات» بازیگر نقش «نیکولاس» که نقش فرزند پیتر و کیت را بازی می کند در این نشست خبری حضور داشتند.

 

این فیلم داستان «پیتر» با بازی هیو جکمن را روایت می کند که با همسر جدید و نوزادشان درحال زندگی هستند که سر و کله همسر سابقـش و فرزندش نیکولاس پیدا می شود و زندگی آن ها به هم می ریزد.

 

جکمن در این کنفرانس گفت “وقتی «پسر» رو خوندم حس تمایل توصیف ناپذیری بهش پیدا کردم. این یک حس ترسناک و قشنگه. به عنوان یک بازیگر کم پیش میاد متوجه بشی که یک نقش در این دوره از زندگیت برات خوبه و باید بگیریش.” جکمن اعتراف کرد ترس این را داشته که نتواند این نقش را بگیرد و به همین دلیل مستقیماً به زلر ایمیل زده و گفته “نمی دونم بابت این نقش با کسی درحال مذاکره هستی یا نه، و اگه آره من نمی خوام بپرم وسط این مذاکره.”

 

زلر ادامه داد “بعد از این ایمیل تحت تاثیر قرار گرفتم و با جکمن جلسه گذاشتم. بعد از هشت دقیقه بهش پیشنهاد بازی توی این نقش رو دادم. حس کردم یک حس به شدت قوی توی اون شکل گرفته و بخاطر همین قصد داره این نقش رو بازی کنه و انتخاب اون بهترین تصمیمی بود که توی زندگیم گرفتم.”

 

پسر در این فصل از جوایز ها حضور خواهد داشت و شانس های زیادی دارد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید