2
2768
1
1 سال پیش
کلنسی براون به بازیگران سریال The Penguin پیوست: همانطور که احتمالاً می دانید، سریال اسپین آف جدیدی از فیلم...

کلنسی براون به بازیگران سریال The Penguin پیوست: همانطور که احتمالاً می دانید، سریال اسپین آف جدیدی از فیلم موفق بتمن (The Batman 2022) به نام پنگوئن (The Penguin) در دست ساخت است که همانطور که از نام این سریال می توان حدس زد، تمرکزش بر روی شخصیت شرور پنگوئن می باشد. اخیراً ورایتی اعلام کرده است که یک بازیگر توانا به لیست بازیگران این سریال اضافه شده است؛ «کلنسی براون» بازیگر سریال دکستر: خون تازه (Dexter: New Blood) که به تازگی کنسل شده است.

 

پنگوئن نیاز به معرفی ندارد، او یکی از شرور ترین شخصیت های داستان های بتمن است که در قسمت اول این فیلم «کالین فارل» نقش او را بازی کرده بود؛ حالا فارل قرار است در این مینی سریال بازگردد و دوباره این نقش را ایفا کند. مت ریوز در این مورد گفته است: “ما خیلی خیلی خیلی زود فیلمبرداری سریال پنگوئن را با کالین شروع می کنیم.

 

براون قرار است در این سریال نقش «سالواتور مارونی» را بازی کند، یکی از شرورترین و بدنام ترین شخصیت های دی‌سی. اگر می خواهید بیشتر این شخصیت را بشناسید باید بگویم که «اریک رابرتز» در فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight 2008) نقش این شخصیت شرور را بازی کرده بود.

 

برای اطلاعات بیشتر درمورد این اسپین آف می توانید این مطلب را مشاهده کنید.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 13 اسفند سال 1401 اطلاعات دیگری درمورد این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    عالی شده دمشون گرم