8
3755
0
1 سال پیش
پوسترهای فصل دوم سریال Carnival Row منتشر شدند: مدتی پیش بود که طی خبری اعلام کردیم که فصل دوم...

پوسترهای فصل دوم سریال Carnival Row منتشر شدند: مدتی پیش بود که طی خبری اعلام کردیم که فصل دوم سریال خیابان کاروان (Carnival Row) آخرین فصل این سریال خواهد بود، همچنین به همراه این خبر تیزر کوتاهی نیز از این فصل منتشر شد که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مطالعه کنید؛ حالا اخیراً پوستر های فصل دوم این سریال منتشر شده اند که می توانید آن ها در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

داستان این سریال در یک دنیای فانتزی رخ می دهد، دنیایی که از دوره ویکتوریا الهام گرفته است و جایی ست که پری ها و انسان ها در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

 

از بازیگرانی که در فصل دوم این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «آرتی فروشن»؛ «کارولین فورد»؛ «کارلا کروم» و «اندرو گوور».

 

فیلمبرداری فصل دوم این سریال مدت کوتاهی بعد از پخش فصل اول در سال ۲۰۱۹ آغاز شد. هرچند که به دلیل همه گیری بیماری کرونا در سال ۲۰۲۰ و در دوران قرنطینه چندین بار فیلمبرداری سریال به عقب افتاد. فیلمبرداری در نهایت در سپتامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید. «رنه اچواریا» و «تراویس بیچم» سازندگان این سریال می باشند.

 

فصل دوم این سریال ۱۰ قسمت خواهد داشت و از تاریخ ۲۸ بهمن سال ۱۴۰۱ پخش خودش را آغاز خواهد کرد و به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

 

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن ها کلیک کنید:

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید