7
4303
0
9 ماه پیش
با وجود فیلم‌های خوبی در جدول باکس آفیس، اما همچنان فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and...

با وجود فیلم‌های خوبی در جدول باکس آفیس، اما همچنان فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) با فروش ۶۰ میلیون دلاری توانست در باکس آفیس هفتگیِ ۹ تیر ماه در صدر جدول باشد. هرچند همانطور که مشخص است در لیست باکس آفیسی که به زودی منتشر خواهد شد، شرایط برای این فیلم عوض می‌شود و طی اخبار و اعلام لیست باکس آفیس روزانه، فیلم نگهبانان کهکشان ۳ با فروش بالای خود توانسته در این لیست رتبه خوبی را به دست بیاورد. در ادامه برای خواندن این خبر با دیجی موویز همراه باشید.

 

فیلم جدید ایندیا جونز و گردانه سرنوشت که پنجمین سری از فیلمِ ایندیانا جونز است، با بازیِ هریسون فورد در نقش اصلی این فیلم و به کارگردانی جیمز منگولد می‌باشد که برای ساخت آن ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار هزینه شده است. این فیلم ماجراجویی و اکشن که محصول کمپانی والت دیزنی می‌باشد در واقع پنجمین و آخرین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز است. داستان این فیلم هم درباره‌ی باستان‌شناسی به نام ایندیانا جونز است که در حال کشف یک عتیقه خارق‌العاده و افسانه‌ای است که میتواند مسیر تاریخ را تغییر دهد. جالبه بدانید که سری قبلی این فیلم در همان افتتاحیه‌ی اکرانِ فیلم توانست نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار فروش کند. فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت از تاریخ ۹ تیر ماه به اکران سراسری در آمده است. ۴ قسمت قبلی این فیلم را استیون اسپیلبرگ کارگردانی کرده بود و این تنها قسمتی است که توسط او کارگردانی نشده و جورج لوکاس هم نقشی در قسمت پنجمِ این فیلم ندارد. با اینکه قسمت جدید را اسپیلبرگ کارگردانی نکرده است اما او به همراه جورج لوکاس جزو تهیه کننده‌گان این اثر هستند.

 

در جدول باکس آفیس هفتگیِ ۹ تیر ماه، بعد از فیلم ایندیانا جونز، به ترتیب انیمیشن المنتال (Elemental 2023) با فروش ۱۲ میلیون دلار و بعد از آن انیمیشن مرد عنکبوتی: سرتاسر دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) هم با فروش ۱۲ میلیون دلار در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. هرچند در باکس آفیس هفتگی که قرار است به زودی منتشر شود این لیست حسابی تغییر خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید